احسانی: گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی کاراته نیاز به حمایت من ندارند/ با خرد جمعی تصمیم می‌گیریم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

علیرضا احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با رد شایعاتی مبنی بر حمایت او از برخی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی کاراته عنوان کرد: مطمئن باشید ۵۰ سال آبرو و اعتبار خودم را برای حمایت از دیگران هزینه نمی‌کنم. من هم مثل دیگر اعضای کمیته فنی یک رای دارم و با توجه به دفاعی که گزینه‌ها از برنامه‌ خودشان خواهند داشت یک رای خود را خواهم داد اما این موضوع با مسئولیتی که در کمیته فنی دارم به هیچ وجه مربوط نخواهد بود.

وی ادامه داد: در کمیته فنی تمام تلاش‌مان این است که با توجه به نظر و خرد جمعی تصمیم‌گیری صورت بگیرد تا به امید خدا بهترین انتخاب را داشته باشیم. هر سه نفری که برای حضور در راس کادر فنی گزینه کمیته هستند، طبق معیارها و شاخص‌هایی انتخاب شده‌اند. هر کدام از این نفرات کارنامه و رزومه خودشان را دارند و اصلا نیازی به حمایت و یا تبلیغ ندارند. هر کسی نگاهی گذرا به سابقه دباغیان، سلیمانی و هروی بیندازد کاملا به خدمات آنها و کارنامه‌شان پی می‌برد. خب در این صورت نیازی به حمایت و یا تبلیغ وجود دارد؟

دبیر کمیته فنی فدراسیون کاراته اظهار داشت: با توجه به مسئولیتی که در فدراسیون دارم قاعدتا برخی روزها در دفتر فدراسیون هستم. در این میان اگر برخی افراد به فدراسیون می‌آیند، من باید برای اینکه متهم به حمایت از آنها نشوم از فدراسیون خارج شودم؟ به هر صورت مشکل خاصی نیست و امیدوارم فردا نیز در جلسه کمیته فنی بهترین نتیجه را بگیریم و تا تکلیف ملی‌پوشان و کادر فنی روشن شود و با قدرت برای رقابت‌های جهانی اتریش آماده شویم.

انتهای پیام/ 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا