اصرار برانتخاب کادر فنی و فرار از برگزاری مجمع/کاراته قربانی نشود

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کاراته ایران حضور در رقابتهای جهانی را به عنوان مهمترین برنامه خود پیش رو دارد. این رقابتها آبان ماه در اتریش برگزار می شود. کمیته فنی فدراسیون کاراته هم در تلاش است تا سرمربی تیم ملی را برای حضور در این رقابتها انتخاب و معرفی کند.

به همین منظور در جلسه سه شنبه گذشته علیرضا سلیمانی ، غلامرضا دباغیان و سید شهرام هروی برای قبول این مسئولیت انتخاب شده و قرار است در جلسه آتی (فردا سه شنبه) این کمیته برنامه های خود را ارائه دهند  البته شنیده ها حاکی از آن است که غلامرضا دباغیان در شرایطی فعلی تمایلی برای قبول مسئولیت فنی تیم ملی بزرگسالان ندارد، از اینرو بین سلیمانی و هروی یک نفر  از سوی طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته به عنوان سرمربی تیم ملی گزینش و معرفی خواهد شد.

در اهمیت رقابتهای جهانی و حضور مقتدر تیم ملی به خصوص برای دفاع از عنوان قهرمانی هیچ شکی نیست ولی  نکته مهم تر از انتخاب کادر فنی، برگزاری مجمع و تعیین تکلیف مدیریت فدراسیون است. مشخص نیست چه اصراری بر انتخاب کادر فنی در فدراسیون کاراته وجود دارد؟

 ۲۹ اردیبهشت ماه زمان شش ماهه سرپرستی طباطبایی در فدراسیون کاراته به اتمام می رسد و اهالی کاراته امیدوارند قبل از این تاریخ مجمع برگزار و رئیس آینده کاراته انتخاب شود. ولی اینکه چرا مسئولان فدراسیون از طولانی شدن پروسه برگزاری مجمع در مصاحبه های خود صحبت می کنند مشخص نیست و شاید دلایل خاص خود را داشته باشد!

طی چند روز گذشته خبرنگار مهر با برخی از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته که به گواه تمام اهالی این رشته از شانس بیشتری برای اخذ اکثریت آرا برخوردارند تماس گرفته و نظرات آنها در مورد انتخاب کادر فنی جویا شده است

اغلب این نفرات قصد مصاحبه نداشته و وارد موضوع نشدند ولی به این موضوع که برگزار مجمع باید اولویت فدراسیون باشد نه انتخاب کادر فنی تاکید داشتند. اینکه زمان لازم برای آماده سازی تیم ملی وجود دارد. کادر فنی منتخب کمیته فنی شاید مورد تائید آنها نباشد و بخواهند کادر فنی تیمی را که رئیس آینده پاسخگوی نتایج آن است را خود رئیس انتخاب کند.

در واقع کاندیداهای مطرح در انتخابات فدراسیون کاراته به یک نکته اساسی در لابه لای سخنان غیر رسمی خود با خبرنگار مهر اشاره داشتند؛ اینکه اگر قرار است مسئول نتایج تیم ملی در مسابقات جهانی رئیس فدراسیون باشد، چرا باید کادر فنی را افراد دیگری انتخاب کنند؟

مسائل مربوط به فوتبال و انتخابات آن اواخر اردبهشت ماه به اتمام می رسد و امیدورایم متولیان ورزش کشور بخصوص شخص وزیر در خصوص برگزاری مجمع دستورات لازم را صادر تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان این رشته نیز از بلاتکلیفی خارج شود.

[ad_2]

منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا