گنج‌زاده: باید به تصمیم کمیته فنی احترام بگذاریم/ هروی و سلیمانی می‌توانند به کاراته کمک کنند

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

 

سجاد گنج‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری انتخابی تیم ملی کاراته، گفت: مسئولان فدراسیون اعلام کرده‌اند که همه کاراته‌کاها باید از روز ۱۴ اردیبهشت‌ماه در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنند. در حال حاضر نفرات خوب و با انگیزه‌ای در هر وزن وجود دارد و رقابت برای پوشیدن پیراهن تیم ملی قطعا سنگین‌تر از سال‌های قبل خواهد شد. تلاش می‌کنم تا پیراهن تیم ملی را دوباره بپوشم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم روز سه‌شنبه در کمیته فنی کادرفنی تیم ملی کاراته مشخص شود و همه جامعه کاراته باید به تصمیماتی که روز سه‌شنبه گرفته می‌شود احترام بگذارند. البته امیدوارم هر فردی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد به کادرفنی که با یک خرد جمعی انتخاب شده احترام بگذارد و دست به تغییرات نزند، چرا که زمان بسیار کمی تا مسابقات قهرمانی جهان داریم و در صورت منصوب شدن رئیس فدراسیون جدید و ایجاد تغییرات در کادر فنی تیم ملی، کاراته کشورمان آسیب خواهد دید.

گنج‌زاده در ادامه صحبت‌های خود گفت: گویا دباغیان اعلام کرده که اگر کادر فنی دوره قبل انتخاب شود بهتر است و حالا بین سلیمانی و هروی هر کدام به عنوان سرمربی انتخاب شوند، می‌توانند به کاراته کمک کنند. ما هم بازیکن هستیم و کاری به هیچ چیزی نداریم. اصلا اگر مربی هم نباشد ما تمرینات‌مان را پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: اروپایی‌ها برای حضور در مسابقات جهانی اتریش اردوهای خود را آغاز کرده‌اند و در تورنمنت‌های مختلف شرکت می‌کنند، اما ما هنوز اردوهایمان را آغاز نکرده‌ایم. به هر حال اگر می‌خواهیم نتایج دوره قبل را کسب کنیم؛ قطعا باید هر چه زودتر تکلیف تیم ملی روشن شود، اما اگر به فکر تکرار افتخار آفرینی دوره قبل نیستیم پس باید همه چیز را به حال خود رها کنیم.

گنج‌زاده در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: امیدوارم پس از انتخاب کادرفنی تیم ملی همه خانواده کاراته به خاطر عشق و علاقه‌‌ای که به این رشته دارند به تصمیمات کمیته فنی احترام بگذارند چون اگر غیر از این باشد با زمان کمی که با مسابقات جهانی اتریش داریم حاشیه‌ها دوباره فرصت را از ما خواهند گرفت.

انتهای پیام/ر

[ad_2]

منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا