ویشگاهی: فکر می‌کنم هروی گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی کاراته باشد

سرمربی تیم کاراته سوئد گفت: با شناختی که از شهرام هروی دارم، فکر می‌کنم او گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی کاراته باشد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز جاسم ویشگاهی که به تازگی و تنها برای استراحتی چند روزه از سوئد به ایران آمده و تا چند روز دیگر به این کشور باز می‌گردد تا به عنوان سرمربی به کارش در کنار این تیم ادامه دهد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اتفاقات اخیر کمیته فنی فدراسیون کاراته عنوان کرد: به هر صورت رقابت‌های جهانی اتریش پیش روی تیم ملی ایران است و با توجه به نتایج دوره قبلی به هرترتیبی شده باید از شان کاراته کشورمان در این میدان دفاع شود. ظاهرا کمیته فنی سه گزینه را برای هدایت تیم ملی معرفی کرده که هر سه این نفرات از نامداران کاراته کشورمان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: سلیمانی از جمله مربیان خوب ایران است و فکر می‌کنم تمام جامعه کاراته به او احترام می‌گذارند. استاد دباغیان که دیگر نیازی به معرفی ندارد و اگر نگاهی به کارنامه او در چند سال گذشته بکنیم به این نتیجه می‌رسیم که در طول حضورش در تیم‌های ملی به عنوان مربی و سرمربی چه تاثیرات ارزشمندی روی کاراته ایران گذاشته است. شاگردان او از مهدی‌عموزاده گرفته تا علیرضا کتیرایی و حتی امیرمهدی‌زاده و دیگر نفرات با هدایت او قهرمان آسیا و جهان شدند و همین امر نشان‌دهنده توانایی‌های فنی استاد دباغیان است.

قهرمان پیشین کاراته آسیا و جهان گفت: پرونده استاد دباغیان آن‌قدر درخشان است که اگر کسی بخواهد مهر تایید به توانایی‌های او نزند و به نوعی انتقادی در این مورد داشته باشد، فردی مغرض است اما در هر صورت ظاهرا استاد دباغیان خودشان در جلسه کمیته فنی اعلام کرده‌اند که تیمی که در دوره قبل ملی‌پوشان را در رقابت‌های جهانی هدایت کرده این دوره نیز فرصت هدایت نفرات را داشته باشد. با توجه به این موضوع من نیز با شناختی که از شهرام هروی دارم فکر می‌کنم او گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی باشد.

سرمربی تیم ملی کاراته سوئد گفت: هروی چندین سال است که در هر دو بخش لیگ و تیم‌های ملی کار کرده و امروز واقعا به مرز پختگی رسیده است. او نشان داده که می‌تواند به خوبی تیم را هدایت کند و نتایجی که در دوره قبلی رقابت‌های جهانی آلمان به دست آمد، خود گویای این موضوع است. بچه‌ها هم با او رابطه خوبی دارند و این موضوع می‌تواند به تیم اعزامی به اتریش کمک خوبی کند. او را واقعا قبول دارم و امیدوارم با تکیه بر تجربیاتش و البته توانایی‌هایش در اتریش نیز شاهد درخشش تیم ایران باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا