روحانی: هروی گزینه نزدیک‌تری به هدایت تیم ملی کاراته است

مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته گفت: هر فردی که به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته منصوب شد باید موضوع ورزشکار سالاری را که معضل بزرگ کاراته است، نابود کند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز حسن روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تصمیمات اخیر کمیته فنی فدراسیون کاراته مبنی بر انتخاب سرمربی تیم ملی کاراته برای هدایت ملی پوشان در مسابقات جهانی اتریش گفت: هفته گذشته سه شنبه در فدراسیون کاراته کمیته فنی تشکیل شد و از سه نفر از مربیان خواسته شد تا برنامه خود را برای هدایت تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی اتریش را به فدراسیون ارائه کنند تا کمیته فنی از بین سه گزینه فرد مورد نظر را برای هدایت تیم ملی انتخاب کند.

وی در ادامه افزود: از نظر فکری اگر بخواهیم منطقی تصمیم بگیریم شهرام هروی گزینه نزدیکی به هدایت تیم ملی کاراته است. چون او دوره قبلی نیز مربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی بود و رابطه بسیار خوبی نیز با ورزشکاران داشت. هروی مربی جوانی و به روزی است. فکر می‌کنم او شرایط خوبی دارد و می‌تواند سکان هدایت تیم ملی کاراته را در مسابقات جهانی برعهده بگیرد.

مربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی اندونزی، گفت: به نظرم پس از اینکه سرمربی تیم ملی انتخاب شد باید یک موضوع بسیار مهم مدنظر گرفته شود. موضوع ورزشکار سالاری باید از بین برود و این معضل بزرگ کاراته باید نابود شود. هر کسی به عنوان سرمربی تیم ملی منصوب شد باید با مسئولان فدراسیون و اعضای کمیته فنی در مورد این معضل بزرگ تصمیم گیری کند. به اعتقاد من باید به این نتیجه برسیم که هر ورزشکاری که انتقادی دارد باید با حضور در فدراسیون صحبت‌های خود را مطرح کند اگر غیر از این اتفاق رخ دهد باید در مورد ورزشکار خاطی جرایم سنگین در نظر گرفته شود.

روحانی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: انصافا پس از حضور طباطبایی در فدراسیون کاراته آرامش خوبی در این مجموعه حاکم شده است. او اجازه نداده که هیچ کسی در امور کاراته بی جهت دخالت کند فقط یک موضوعی وجود دارد که این موضوع باعث تنش در کاراته شده است و امیدوارم با درایت سرپرست فدراسیون کاراته این موضوع رفع شود. منظورم سلیقه‌ای بودن کمیته فنی فدراسیون کاراته است اگر به مصاحبه‌هایی که در این مدت اخیر انجام شده نگاه کنیم کاملا مشخص است که دو گروه هستند که مصاحبه‌ می‌کنند.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد انصافا باید همه خانواده کاراته دست به دست هم بدهند تا کاراته به آرامش باز گردد. باید منیت‌ها را کنار بگذاریم و این صحبت که من سال‌ها مربی تیم ملی کاراته بودم و باید به عنوان نفر اول باشم را کنار بگذارند. این منیت را باید کنار بگذاریم تا کاراته به ساحل آرامش برگردد. ما پس از پایان مسابقات جهانی مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی در بخش رده‌ها پیش رو داریم که باید هرچه زودتر انتخابات برگزار شود و تکلیف کاراته روشن شود به هر حال ما در این دوره شرایط بسیار سختی را خواهیم داشت.

روحانی در پایان صحبت‌های خود گفت: اواخر سال گذشته در تمرینات انفرادی با مصدومیت شدیدی از ناحیه پای راست روبرو شدم. متاسفانه رباط صلیبی پای راستم پاره شده و طبق توصیه پزشکان باید هرچه زودتر تحت جراحی قرار می‌گرفتم. خوشبختانه پس از جراحی که روی پام انجام شد پزشکان از وضعیت پس از جراحی رضایت دارند و باید مراحل فیزیوتراپی را انجام دهم. فکر می‌کنم تا سه ماه آینده بتوانم تمرینات سبک را آغاز کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا