خاکسار: در مسابقات امارات محک خوبی خوردم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

طراوت خاکسار که در پنجمین دوره لیگ جهانی به عنوان پنجمی دست پیدا کرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: سطح این دوره از مسابقات واقعا بالا بود و به جرات می‌توان گفت اکثر خوب‌های دنیا به امارات آمده بودند. خود من در گام اول به نایب‌ قهرمان رقابت‌های جهانی آلمان برخوردم. همین کاراته‌کا در امارات به عنوان قهرمانی رسید.

وی ادامه داد: در مبارزات بعدی توانستم حریفانی از کرواسی و ازبکستان را ببرم که البته جا دارد اشاره کنم که نماینده کرواسی صاحب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی اروپا بود. در سومین مبارزه‌ام در جدول رپه‌شارژ با کاراته‌کای کشور میزبان روبرو شدم که البته در اصل مصری است و به عنوان لژیونر برای امارات مبارزه می‌کرد.

کاراته‌کای ۵۵- کیلوگرم بانوان کشورمان اظهار داشت: به هر صورت در این دوره از مسابقات به عنوان پنجمی دست پیدا کردم اما فکر می‌کنم حضور در این میدان در ادامه راه به من و دیگر نفرات شرکت کننده ایرانی کمک شایانی خواهد کرد. در این میدان با حریفان خوبی روبرو شدیم و به قولی محک خوبی خوردیم. خودم را برای انتخابی‌های تیم ملی آماده می‌کنم و برنامه تمرینات را به صورت کاملا فشرده دنبال می‌کنم.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا