حسن بیگی: فقط به مدال رقابت‌‌های جهانی اتریش فکر می‌کنم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

ابراهیم حسن‌بیگی که به همراه امیرمهدی‌زاده و حسین سمندر در ماکائو و در کنار تیم ملی این کشور مشغول آماده‌سازی خود برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته است در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: تمرینات بسیار خوبی را در مدتی که در ماکائو هستیم، دنبال کرده‌ایم و به شخصه در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برم. فعالیت‌های آماده‌سازی را در زمینه های مختلفی همچون بدنسازی، تخصصی و چابکی پشت سر گذاشتیم و به فکر حضوری قدرتمند در رقابت‌های انتخابی تیم ملی هستیم.

وی ادامه داد: هدف اصلی‌ام حضور و کسب مدال در رقابت‌های جهانی اتریش است و با توجه به شرایطی که دارم اصلا این هدف را برای خودم از دور از دسترس نمی‌بینم. رقابت‌های جهانی میدان دشواری است و به همین دلیل باید سخت تمرین کرد و با قدرت پا بر روی تاتامی این پیکارها گذاشت.

کاراته‌کای کشورمان اظهار داشت: تمرینات در ماکائو و در کنار ملی‌پوشان این کشور فرصت خوبی برای آماده‌سازی بود و در کنار این موضوع که بچه‌های ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی آماده شدند بازیکنان ماکائو هم به نوعی از تجربیات ما استفاده کردند و این اردو به سود آنها نیز هست، البته جا دارد از زحمات استاد رشیدنیا و جواد سلیمی تشکر کنم که این فضا را برای ما فراهم کردند تشکر کنم. واقعا این عزیزان زحمات زیادی را در طول این مدت برای ما کشیدند.

حسن‌بیگی گفت: داشتن تمرین مشترک با دیگر تیم‌ها همیشه خوب و تاثیرگذار است و امیدوارم در آینده نیز مجددا این فرصت پیش بیاید.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا