عباسعلی: سرداور مسابقات اعتراف کرد که من برنده بودم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

حمیده عباسعلی که به عنوان تنها نماینده کاراته کشورمان در لیگ جهانی اتریش حاضر شد و به عنوان پنجمی این دور از مسابقات دست پیدا کرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود و در وزن من تقریبا تمام خوب‌های دنیا آمده بودند اما همانطور که تا کنون دیدید تا به حال در مورد داوری هیچ مبارزه‌ای حرفی نزدم  و اعتراضی نکردم اما در اتریش واقعا داوری‌ها ناعادلانه بود. برای تصاحب مدال برنز مقابل حریف صربستانی واقعا به قولی سرم را بریدند و و هر چه زدم امتیاز ندادند.

وی ادامه داد: مقابل حریف ژاپنی که انگار همه چیز برای حریف مهیا بود و داورها فقط به او امتیاز می‌دادند. در این مبارزه کاملا داوری‌ها به سمت ژاپن بود و خودم از این موضوع متعجب بودم. در مبارزه با روسیه هم همین شرایط را داشتم اما به هر ترتیبی بود دو بر صفر او را بردم. اصلا فکر نمی‌کردم در مسابقاتی در چنین سطح تا این حد ناداوری وجود داشته باشد اما این اتفاق افتاد و نتوانستم به مدال برسم.

قهرمان کاراته بانوان آسیا اظهار داشت: واقعا از این موضوع ناراحت هستم که نتوانستم به مدال برسم اما در کل حضور تمام حریفان قدرتمند در این میدان به نوعی برای تجربه محسوب می‌شود و توانستم به آنالیز آنها بپردازم. این موضوع برای حضور در رقابت‌های جهانی کمک شایانی به من خواهد کرد، البته باید به این نکته نیز اشاره کنم که تلاشی را که باید انجام دادم و به برنامه‌هایی که از لحاظ آماده‌سازی به دنبالش بودم، رسیدم.

عباسعلی گفت: یکی از سرداورهای این دوره از مسابقات که همیشه در مسابقات جهانی جزو داورها و سرداورهای برتر است وقتی در مقابل صربستان بازنده اعلام شدم به من گفت که تو عالی مسابقه دادی و واقعا متعجب شده بود که چگونه مقابل حریف صربستانی شکست خورده‌ام. همین که سرداور مسابقات اعتراف می‌کند که پیروزی حق من بوده برایم کفایت می‌کند. به هر صورت این مسابقات نیز به پایان رسید و حالا باید تمرکزم را بر روی برنامه‌های تمرینی جهت حضور در رقابت‌های جهانی بگذارم. قطعا در اتریش به دنبال جبران این مسابقات خواهم بود و به مدال فکر خواهم کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا