مهدی‌زاده: برای رسیدن به مدال طلای جهان از جان و دل مایه می‌گذارم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

امیر مهدی‌زاده که در حال حاضر در ماکائو به سر می‌برد و تمریناتش را به‌همراه برخی دیگر از چهر‌ه‌های نامدار کاراته کشورمان در کنار تیم ملی این کشور پیگیری می‌کند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: شکر خدا تمرینات را به‌خوبی پیگیری می‌کنیم و در این چند وقت توانستیم به آمادگی نسبتاً خوبی نیز برسیم. رقابت‌های انتخابی تیم ملی پیش‌روی ماست و باید برای این میدان حسابی آماده شویم.

وی ادامه داد: فعالیت‌های آماده‌سازی را به‌خوبی در ماکائو پیگیری می‌کنیم و خوشبختانه شرایط نیز بسیار مناسب است. دیگر نفراتی که از ایران به ماکائو آمده‌اند نیز در وضعیت خوبی به‌سر می‌برند و در کل کمپ تمرینی خوبی را تجربه می‌کنیم. کاراته‌کاهای ماکائویی هم خوب هستند و با انرژی خاصی تمرینات را دنبال می‌کنند که این موضوع به هر دو طرف کمک می‌‌کند.

قهرمان کاراته آسیا و جهان اظهار داشت: امسال تنها هدفم کسب طلای مسابقات جهانی اتریش است و برای رسیدن به این هدف از جان و دل مایه می‌گذارم و ان‌شاءالله که بتوانم به این مهم برسم. در ماکائو امکانات واقعاً خوب است و تا اینجای کار از تمریناتی که داشتم، رضایت دارم. شنبه هفته آینده به ایران برمی‌گردم و خودم را برای انتخابی‌ها آماده‌ می‌کنم.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا