تهران، محل برگزاری مسابقات انتخابی ورود به اردوهای تیم ملی

محمدعلی زمانی مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون کاراته از زمان برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان خبر داد.

زمانی در گفت و گو با خبرنگار کاراته نیوز در تهران، گفت: مسابقات انتخابی ورودی به اردوهای تیم ملی بزرگسالان آقایان از تاریخ ۱۴ الی ۱۷ اردیبهشت ماه در مرکز آموزش فدراسیون کاراته واقع در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: کاراته کاها برای ثبت نام می توانند در بازه ی زمانی ۱۴ فروردین ۹۵ تا ۸ اردیبهشت ۹۵ از طریق پرتال www.ikfportal.ir برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کنند.

ایشان با تاکید بر عدم تمدید تاریخ ثبت نام گفت: بازیکنان باید توجه داشته باشند که تاریخ ثبت نام به هیچ وجه قابل تمدید نیست. همچنین این بازیکنان تنها از طریق پرتال نامبرده شده می توانند ثبت نام کنند.

مسئول سازمان لیگ کشور در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر وجود محدودیت برای شرکت در این رقابت ها گفت: تنها کاراته کاهایی می توانند در این رقابت ها حضور یابند که دارای درجات کمربند قهوه ای به بالاتر باشند و بازیکنانی که دارای کمربند رنگی هستند نمی توانند در این رویداد شرکت نمایند.

زمانی همچنین افزود: این رقابت ها در بخش بانوان نیز یک هفته پس از مسابقات آقایان برگزار خواهد شد که جزئیات آن پس از جلسه ای که با شاه محمدی نائب رئیس بانوان برگزار خواهد شد، اعلام خواهیم کرد.

وی درباره ی رقابت های انتخابی ورودی به اردوهای تیم ملی در رده های پایه نیز اظهار داشت: این رقابت ها پس از پایان یافتن ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و شرایط شرکت بازیکنان را متعاقباً از طریق همین سایت خبری اعلام خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا