پایتخت میزبان مسابقات ورودی تیم ملی

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

مسابقات ورودی به اردوی تیم ملی بزرگسالان مردان کشور در رشته کومیته انفرادی نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار می شود.

محمدعلی زمانی رییس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته کشور، در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان این خبر گفت: مسابقات ورودی به اردوی تیم ملی بزرگسالان مردان کشور در رشته کومیته انفرادی در روزهای ۱۴ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در ۵ وزن برگزار می شود.
 
وی افزود: این رقابت ها به مدت ۴ روز در اوزان ۵۵ – ، ۶۰ – ، ۶۷ – ، ۷۵ – ،۸۴ – و ۸۴ + کیلوگرم در سالن مرکز آموزش فدراسیون کاراته، ورزشگاه شهید کبکانیان تهران، برگزار می شود.
 
برنامه مسابقات در مدت ۴ روز به شرح زیر می باشد:
 
روز اول ( ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ ): اوزان ۸۴ – و ۸۴ + کیلوگرم
روز دوم (۱۳۹۵/۰۲/۱۵) : وزن ۷۵ – کیلوگرم
روز سوم ( ۱۳۹۵/۰۲/۱۶) : وزن ۶۷ – کیلوگرم
روز چهارم ( ۱۳۹۵/۰۲/۱۷) : وزن ۶۰ – کیلوگرم
 
رییس کمیته مسابقات تصریح کرد : ثبت نام ورود مسابقات به صورت آزاد است و هیچ محدودیت تعدادی برای ثبت نام وجود ندارد و تمام کسانی که علاقه مند به حضور در مسابقات می باشند می توانند به صورت آنلاین از طریق پرتال ثبت نام فدراسیون ، اقدام به ثبت نام کنند .
 
وی ادامه داد : ثبت نام مسابقات را آزاد گذاشتیم تا هرکس که مدعی حضور در تیم ملی است بتواند بدون محدودیت در این رقابت ها شرکت کند و از تمام استانها شرکت کننده داشته باشیم .
 
وی درباره شرط لازم برای ثبت نام اظهار داشت: دارندگان کمربند قهوه ای و مشکی در رده سنی بزرگسالان (۱۸ سال تمام به بالا) می توانند در این رقابت ها شرکت کنند.
 
رییس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته زمان ثبت نام را اینگونه بیان کرد : زمان ثبت نام از ۱۴ فروردین ماه الی ۸ اردیبهشت ماه سال آینده است و زمان ثبت نام به هیچ وجه قابل تمدید نیست .
 
وی در خصوص وزن کشی گفت: وزن کشی مسابقات در هر وزن ، ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰ شب قبل از مسابقات هر وزن برگزار خواهد شد.
 
زمانی خاطرنشان کرد: ان شااله با کمک خداوند این رقابت ها زمینه استعدادیابی خوبی برای اردوهای تیم ملی باشد و شاهد مسابقات خوبی باشیم.
 
وی در پایان یادآور شد: نفرات قهرمان (اول تا سوم مشترک) در این رقابت ها به اضافه ی نفرات منتخب کادر فنی تیم ملی به اردوهای تیم ملی راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا