سنچولی: ناکامی فصل قبل را جبران می‌کنیم/ امسال ما قهرمانم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

ایمان سنچولی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم دانشگاه آزاد در مسابقات سوپرلیگ کاراته، اظهار داشت: شرایط تیم دانشگاه آزاد از نظر فنی ایده‌آل است. خوشبختانه کادر فنی خوبی داریم و با نتایجی که کسب کرده‌ایم به مرحله نیمه‌ نهایی صعود کرده‌ایم. ۱۸ اسفندماه در ادامه رقابت‌ها مقابل تیم مناطق نفت‌خیز جنوب و پاس قوامین بازی خواهیم داشت. فکر می‌کنم با توجه به انگیزه‌ای که ۴ تیم راه‌یافته به نیمه‌نهایی دارند این هفته دیدارهای بسیار حساسی را خواهیم داشت. ما نباید حریفان‌مان را دست کم بگیریم و بگوییم که ما خوب هستیم و آنها از ما ضعیف‌تر هستند.

وی در ادامه افزود: احتمال زیاد ما در فینال مقابل تیم پاس قوامین بازی خواهیم داشت. واقعیت این است که تیم پاس با بازیکنان و کادرفنی خوبی که دارد انگیزه زیادی برای شکست ما دارد، اما تیم ما بازیکنان ملی‌پوش خوبی دارد و در طول این مدت اردو و تمرینات خوبی را سپری کرده است. ما هر هفته بهتر از هفته قبل شده‌ایم و بازی‌هایی که در هفته های قبل انجام داده‌ایم این موضوع را ثابت می‌کند. بازیکنان تیم پاس قوامین باید بدانند،‌ همانطور که آنها به قهرمانی فکر می‌کنند ما نیز به دنبال کسب سکوی قهرمانی هستیم. به هر حال ما شرایط مان بهتر از همه تیم‌ها است.

سنچولی در پاسخ به این سوال که آیا نگران تکرار شکست تیم دانشگاه مقابل تیم مناطق نفت‌خیز جنوب نیستید، گفت: من به شخصه به نتیجه مبارزاتم فکر نمی‌کنم. فقط می‌خواهم مقابل تیم پاس قوامین و مناطق نفت‌خیز جنوب بهترین مبارزاتم را به نمایش بگذارم. اگر آنطور که فکر می‌کنم رقم بخورد قطعا به دنبال آن نتیجه نیز کسب می‌شود. ما حتما در نیمه‌ نهایی با شکست تیم مناطق نفت‌خیز جنوب اتفاقات فصل گذشته را جبران خواهیم کرد و با شکست حریفان‌مان قهرمان فصل خواهیم شد.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت:‌ شکست تیم دانشگاه آزاد مقابل تیم مناطق نفت‌خیز جنوب باعث شده تا انگیزه ما بالا برود. شکست فصل قبل تلنگری بود برای ما تا امسال علاوه بر جبران ناکامی فصل قبل جام قهرمانی را نیز بالای سرمان ببریم.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/Q7DCQM
[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا