سرمربی تیم کاراته پاس: شانس ما و دانشگاه آزاد برای قهرمانی بیشتر است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

سرمربی تیم کاراته پاس قوامین می‌گوید فاصله نزدیک بازیکنان و تیم‌ها در مرحله پلی‌آف سوپر لیگ کاراته سبب شده نتوان هیچ تیمی را از پیش قهرمان دانست.

ابوالقاسم پایدار در گفت‌و‌گو با ایسنا، در مورد آخرین شرایط تیم پاس قوامین و صعود این تیم به جمع چهار تیم برتر اظهار کرد: بنا بر گفته کارشناسان و اعضای کادر فنی تیم‌ها و کاراته‌کاها، در گروه ما تیم‌های بسیاری خوبی حضور داشتند و هر دیدار در این گروه حکم فینال را داشت.

او ادامه: نباید اینطور فکر کرد که فقط پاس و دانشگاه آزاد بازیکنان خوبی را در اختیار دارند و سایر تیم‌ها ضعیف هستند. در این دوره از رقابت‌ها همه تیم‌ها بازیکنان خوبی در اختیار داشتند و هیچ تیمی ضعیف نبود.

سرمربی تیم کاراته پاس قوامین با اشاره به رقبیب سرسخت خود در رقابت‌های سوپرلیگ کاراته، گفت: پیش‌بینی این بود که در گروه دیگر دانشگاه آزاد سرگروه می‌شود و در گروه دیگر هم ما به عنوان سرگروهی می‌رسیم. البته بر اساس اظهار نظرهای مختلف دیدار نهایی بین تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس قوامین خواهد بود، با این حال به هیچ عنوان نمی‌توان و نباید دو تیم دیگر را دست کم گرفت.

پایدار افزود: قطعا در مرحله پلی‌آف شاهد دیدارهای جذابی خواهیم بود و تمام تلاش پاس قوامین نیز رسیدن به عنوان قهرمانی است.

او با بیان اینکه سطح لیگ کاراته ایران بسیار بالاست، گفت: کاراته ایران از سطح بسیار بالایی برخوردار است و تمام تیم‌های حاضر بهترین نفرات را در اختیار دارند. با توجه به فاصله نزدیکی که بین تیم‌های مختلف وجود دارد نمی‌توان هیچ کاراته کایی را از پیش برنده دانست.

سرمربی تیم کاراته پاس قوامین در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه امسال لیگ کاراته از نظر زمان برگزاری مسابقات و نظم آن و همچنین سالن برگزاری مسابقات بسیار خوب بود و امیدوارم این روند در سالهای دیگر نیز بهتر شود.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا