تهران فاتح مسابقات قهرمانی کشور سبکهای آزاد

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، مسابقات قهرمانی کشور سبکهای آزاد دیروز جمعه ۲۳ بهمن ماه با حضور بیش از ۱۸۰ کاراته کا از ۲۲ استان کشور در شهر تنکابن مازندران برگزار شد

این رقابت ها در دو بخش کاتا و کومیته آزاد برگزار شد و در مجموع شش شانس کسب مدال را برای تیم ها به وجود آورد که در پایان تیم تهران با کسب دو مدال طلا، یک نقره و چهار برنز به مقام اول دست یافت. همچنین تیم استان خراسان رضوی نیز توانست با کسب دو طلا به مقام دوم دست یابد. و تیم های استان مازندران و فارس بطور مشترک به مقام سومی دست پیدا کردند.

علی سلطانی رئیس هیئت کاراته استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: این رقابت ها با کیفیت و شرایط مطلوبی برگزار شد و تیم ها با قدرت در این مسابقات حاضر شدند. جا دارد از مسئولین برگزاری شهرستان تنکابن تشکر و قدردانی ویژه ای شود که توانستند مسابقات را به خوبی برگزار کنند.

رئیس هیئت کاراته استان مازندران حضور مسئولین شهرستانی و استانی در این مسابقات را به فال نیک گرفت و گفت: اساتید بزرگی همچون شقاقی، نائب رئیس فدراسیون کاراته و نگینی نائب رئیس سبک های آزاد کشور در این رقابت ها حضور یافتند. همچنین آقای دانشفر، آذوق از روسای سبک های آزاد و همینطور فرماندار و شهردار تنکابن در سالن رقابت ها حضور یافتند و بازی ها را از نزدیک مشاهده کردند.

سلطانی در پایان عنوان کرد: ۳۳ داور در این رقابت ها زیر نظر علی عسگر قاسمی رئیس کمیته داوران سبک های غیر کنترلی کشور به قضاوت در این مسابقات پرداختند که قدردانی ویژه ای از آنها انجام شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا