پورشیب: امیدوارم تا کاراته به آرامش برسد

ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی آلمان در استاژ کومیته که در استان مازندران برگزار شد شرکت کرد و با شرکت کنندگان در این استاژ به مرور فن های کومیته پرداخت.

پورشیب در حاشیه ی این رویداد در گفت و گو با خبرنگار ما در قائمشهر، ابراز امیدواری کرد تا با مشخص شدن وضعیت ریاست فدراسیون کاراته، کاراته به آرامش برسد. وی گفت: اینکه تنها یک نفر با حضور در رأس کاراته بخواهد این وضعیت را سر و سامان بدهد غیر ممکن است و تمامی اساتید و اعضای جامعه کاراته باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا کاراته ایران وضعیتی بهتر از گذشته پیدا کند.

نائب قهرمان لیگ جهانی فرانسه همچنین افزود: با توجه به مسابقات جهانی که در پیش است، امیدوارم تا هر چه زودتر سرمربی و مربی تیم ملی معرفی شوند و کاراته کاها در شرایطی مشخص و یکسان انتخاب شوند تا تیم ملی کاراته ایران بتواند خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی که در سال ۲۰۱۴ آلمان بدست آمد، آماده کند.

بازیکن تیم دانشگاه آزاد، شرایط تیم خود در رقابت های سوپرلیگ را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی با یک مدیریت قوی در تمامی رشته های ورزشی کشور در حال تیم داری است و در کاراته نیز بهترین شرایط را به نسبت سایر تیم ها برای بازیکنان محیا می سازد.

وی با توجه به جدول مسابقات سوپرلیگ تا به امروز تیم های دانشگاه آزاد، مناطق نفت خیز و پاس قوامین را مدعی قهرمانی دانست و گفت: تمامی تیم ها در این دوره با نفرات ملی پوش در کنار جوانان با انگیزه جویای نام بهره می برند. اما تیم های مناطق نفت خیز و پاس قوامین رقبای جدی تری برای تیم دانشگاه به حساب می آیند. البته با احترامی که برای سایر تیم ها قائل هستم تیم دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به انگیزه و تجربه ی بیشتری که دارد تمام تلاش خود را می کند تا بر روی سکوی نخست قرار بگیرد.

پورشیب در پایان جایگاه کاراته استان مازندران را در کشور خوب دانست و گفت: از مسئولین هیئت کاراته استان مازندران که من را مورد لطف خودشون قرار دادند تا در اینجا حضور پیدا کنم، تشکر میکنم همچنین از اساتیدی همچون اولادی، ابراهیم پور و اسدی تشکر میکنم که در برگزاری این استاژ زحمات فراوانی را کشیدند.

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا