پایدار: دانشگاه آزاد باید به نایب قهرمانی فکر کند/ سهمیه جام باشگاه‌های آسیا را می‌خواهیم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

ابوالقاسم پایدار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: هفته اول مسابقات سوپر لیگ در سالن غدیر میزبان مسابقات بودیم و خوشبختانه میزبانی خوبی هم داشتیم. نیم فصل اول به خوبی برگزار شد و فدراسیون از نظر کمی و کیفی زحمت زیادی در برگزاری لیگ کشیده است. تیم ما هم با تلاش و جدیت عنوان قهرمانی نیم فصل را در گروه دوم کسب کرد. ما در سه هفته دور رفت ۴ بازی داشتیم که در بخش کومیته و کاتا برنده شدیم.

وی در ادامه افزود: در تمام بازی‌های نیم فصل اول برنده دیدارها بودیم اما در یکی دو بازی کاراته کاهای تیم‌مان توقعات ما را برآورده نکردند. در نیم فصل دور برگشت چند بازیکن را تغییر می دهیم تا همچنان در صدر جدول باقی بمانیم. ۷۰درصد ترکیب تیم ما بازیکنان کادر وظیفه هستند و ۳۰ درصد نیز از بازیکنان آزاد و ملی پوشان سابق هستند.

سرمربی تیم پاس قوامین در پاسخ به این سوال که آیا شانس قهرمانی در سوپر لیگ را دارید یا خیر گفت: سال اول حضورمان در سوپر لیگ را تجربه می کنیم و تیم ما پتانسیل بالایی دارد. با این حال چشم انداز ما بدست آوردن قهرمانی سوپر لیگ و کسب سهمیه از فدراسیون برای حضور در جام باشگاه‌های آسیاست. به اعتقاد من تیم دانشگاه آزاد باید به عنوان نایب قهرمانی در سوپر لیگ فکر کند چرا که ما تیم را برای قهرمانی بسته‌ایم و پتانسیل بالایی داریم.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/AQD2VH
[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا