سمندر: تمام تمرکزم روی انتخابی تیم ملی کاراته است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

حسین سمندر درباره شرایطش به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: از بند مصدومیت رهایی پیدا کردم  و تمریناتم را بصورت جدی استارت زدم. تمام هدفم موفقیت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی با هدف حضور در مسابقات جهانی است و امیدوارم تا پیش از مسابقات فرصت حضور در چند کاراته‌وان یا لیگ بین‌المللی را پیدا کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان فدراسیون این فرصت را مهیا کنند تا تمام نفراتی که شایستگی حضور در مسابقات برون مرزی را دارند از فرصت های پیش‌رو استفاده کنند. دو مسابقه در امارات و هلند پیش‌روی تیم ملی است و امیدوارم با حمایت مسئولان در این دو میدان به روی تاتامی بروم. شرایط مثل همیشه برای من سخت و دشوار است اما به این وضعیت عادت کرده‌ام و تمام هدفم این است که حرفم را در میدان بزنم.

ملی‌پوش ۶۷کیلوگرمی تیم ملی کاراته اظهار داشت: امیدوارم هر اتفاقی در راستای تغییر و تحولات فدراسیون می‌افتد به سود کاراته باشد و هر چه سریعتر تکلیف تیم‌های ملی نیز روشن شود تا بتوانیم برای کشورمان به افتخار آفرینی بپردازیم. همچنین امیدوارم در برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی شایسته سالاری و برگزاری عادلانه مسابقات در دستور کار و مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا