صافی: کاراته‌کاهای گمنام در سوپر لیگ مثل شیرجنگنده هستند/ کار ما تازه شروع شده است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از برگزاری دیدارهای هفته آخر دور رفت سوپرلیگ کاراته در گروه یک، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۲ پیروزی به صدر جدول رسید و عنوان قهرمانی این گروه را در نیم فصل بدست آورد.

در گروه دوم هم پاس قوامین در تنها دیدار باقی مانده خود در هفته آخر دور رفت موفق شد به برتری مقابل حریفش دست یابد و قهرمان نیم فصل گروه دوم لقب بگیرد.

احمد صافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از کسب قهرمانی تیم کاراته دانشگاه آزاد در نیم فصل سوپر لیگ، گفت: واقعیت این است که ما کاراته‌کاهای بسیار با استعدادی را در کشور داریم. روز گذشته مبارزاتی را از برخی کاراته‌کاها شاهد بودیم که واقعا در دنیای کاراته گمنام هستند، اما مبارزات آنها واقعا زیبا و جذاب بود. در واقع خیلی از مبارزات غیر قابل پیش بینی بود.

وی در ادامه افزود: ترکیب تیم ما را قهرمانان بزرگ کاراته تشکیل داده‌اند و شناخته شده هستند. بازیکنان ما با مبارزاتی که از خود به نمایش می‌گذاشتند در تلاش بودند تا شرایط فنی خود را حفظ کنند و جوان‌تر ها نیز در تلاش بودند با شکست کاراته‌کاهای سرشناس خود را به کاراته ایران ثابت کنند. به همین دلیل حساسیت زیادی در مسابقات حاکم بود.

صافی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: روز گذشته عملکرد میعاد یاری غیر منتظرانه بود و باخت او برای ما جای تعجب داشت. گنج‌زاده نیز مقابل برادرش با نتیجه تساوی به کار خود پایان داد. دیگر نفرات نیز مثل پورشیب، سلطانی، فداکار، هامون درفشی‌پور و امیر بهادر تدین راضی کننده مبارزه کردند. پورشیب با آسیب دیدگی که داشت واقعا خوب ظاهر شد. درفشی‌پور نیز به دور از احساسات مبارزه کرد و یک نمایش متفکرانه از او شاهد بودیم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: ما نباید با قهرمانی در نیم فصل همه چیز را تمام شده بدانیم واقعا در کاراته ایران نمی‌شود روی چیزی حساب ویژه باز کرد. کار ما تازه شروع شده است. تیم‌های دیگر واقعا خوب هستند و مهره‌های گمنامی دارند که این نفرات مقابل بازیکنان سرشناس ما مثل یک شیر جنگنده مبارزه می‌کنند و این کار ما را سخت می‌کند به هر حال نتیجه این قهرمانی حاصل تلاش مجید عبدالحسینی،‌حسن‌زاده،‌طاهر آبادی، صافی و حمایت‌های مجموعه دانشگاه آزاد و مدیریت خوب دکتر دادکان است. امیدوارم این روند در پایان فصل باعث قهرمانی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ شود.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/3TUJJA
[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا