ادغام لیگ بانوان در سوپرلیگ / استفاده از ویدئوچک در لیگ های کاراته

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

جلسه هم اندیشی و هماهنگی برگزاری سوپر لیگ بانوان و آقایان دیروز شنبه ۲۸ آذر ماه در محل دفتر امور مشترک فدراسیون ها با حضور مسئولان فدراسیون و نمایندگان تیم ها برگزار شد .

برگزاری لیگ بانوان در یک لیگ تحت عنوان سوپرلیگ و مردان در ۲ لیگ برتر و امید برتر (رده سنی زیر ۲۱ سال (امید )) و سوپرلیگ ، از خروجی های جلسه هماهنگی برگزاری سوپرلیگ بانوان و مردان در این جلسه بود . 
محمدعلی زمانی رئیس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته کشور ، در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان مطالب فوق درباره جلسه برگزار شده روز گذشته بیان داشت :
در این نشست ابتدا صحبت هایی درباره اهمیت لیگ و جایگاه لیگ ارائه شد و نمایندگان تیم ها صحبت ها و انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه دادند . 
زمانی افزود : استفاده از ویدئو چک در مسابقات لیگ تصویب شد و دستور خرید ویدئو چک داده شد و سیدحسن طباطبائی سرپرست فدراسیون کاراته ، قول خرید امکانات سخت افزاری را برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات لیگ داد . 
 رئیس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته در پایان گفت : سرپرست فدراسیون از همه مسئولان تیم ها خواست که برای برگزاری هرچه بهتر برگزاری لیگ ، با کمیته لیگ و مسابقات همکاری کنند و همچنین طباطبایی عنوان داشت که سازمان لیگ با مسئولیت بنده تشکیل می شود .

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا