پرونده سبک های آزاد بسته می شود

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

پایتخت میزبان رقابت ها سوپرلیگ کاراته بانوان و مردان

آخر هفته پرونده سبک های آزاد کاراته بسته می شود و سوپر لیگ بانوان و مردان استارت می خورد .

محمدعلی زمانی رئیس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته کشور ، در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان مطلب فوق گفت : آخرین هفته دور برگشت لیگ سبک های آزاد چهارشنبه ۲/۱۰/۹۴ ماه برگزار می شود و پرونده سبک های آزاد بسته می شود . 
وی افزود : همچنین هفته اول دور رفت رقابت های سوپرلیگ مردان نیز روز پنجشنبه ۳/۱۰/۹۴ در سالن مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران برگزار می شود . 
زمانی تصریح کرد : این رقابت ها قرار بود در اراک برگزار شود ولی با توجه به درخواست تیم های حاضر قرار بر این شد که در تهران برگزار شود . 
وی ادامه داد : هفته اول دور رفت رقابت های سوپرلیگ بانوان نیز در پایتخت آغاز می شود و این رقابت ها روز جمعه ۴/۱۰/۹۴ در سالن مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران استارت خود را می زند . 
زمانی در خصوص تعداد تیم های شرکت کننده در هر بخش بیان داشت : تا الان ۱۶ تیم در بخش بانوان شرکت کرده اند و حضور ۱۲ تیم نیز در بخش مردان مسجل شده است . 
مسئول کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته کشور خاطرنشان کرد : روز برگزاری رقابت ها تیم هایی که حاضر نباشند از جدول مسابقات حذف می شوند و تیم های حاضر به رقابت خود ادامه خواهند داد .

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا