قلی‌پور: تمرکز بسیج در بخش پایه روی پایگاه‌های استعدادیابی است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل قلی‌پور مدیرعامل باشگاه مقاومت در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان ورزش بسیج گفت: هفته پایانی رقابت‌های برترین‌های المپیاد ورزش برادران بسیج گرامیداشت سردار شهید حسین همدانی روز پنجشنبه ۲۶ آذرماه در ۹ رشته ورزشی به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

قلی‌پور تصریح کرد: در این مسابقات که به مدت یک روز برگزار می‌شود، ورزشکاران نخبه برادر بسیجی المپیادهای ورزش بسیج، در رشته‌های تکواندو، جودو، ووشو، کشتی، کاراته، قایقرانی، دوومیدانی، تیراندازی و تیروکمان با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: در پایان این مسابقات و جمع‌بندی امتیازات ورزشکاران در ۳ هفته برگزار شده، نفرات اول تا ششم برترین‌ها جهت شرکت در رقابت‌های جایزه بزرگ که با همکاری فدراسیون‌ها در بهمن و اسفند ماه برگزار می‌شود، فراخوانده می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه مقاومت با اشاره به اینکه تمرکز بسیج در بخش پایه روی پایگاه‌های استعدادیابی است، اظهار داشت: طبق آنالیز و آماری که از مسابقات برترین‌ها انجام شده، حدود ۷۰ درصد نفرات برتر در رشته‌های مختلف، ورزشکاران نوجوان پایگاه‌های استعدادیابی هستند و این نشان می‌دهد که توانسته‌ایم در مسیر تحقق اهداف بسیج برای پشتوانه‌سازی برای ورزش کشور قدم‌های بزرگی برداریم.

انتهای پیام/
 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا