طباطبایی شرایط انتخابات را فراهم کند/ طلای با ارزش برزگر دیده نشد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

علیرضا کتیرایی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: سال آینده رقابتهای قهرمانی جهان در اتریش به عنوان یک میدان پراهمیت برای کاراته ایران پیش روست. وزارت ورزش باید برای کاراته به جمع بندی نهایی رسیده و در خصوص برگزاری انتخابات در محیطی آرام و بدور از تنش اقدام کند. 

وی افزود: کاراته در طول ۱۰ سال گذشته آبستن اتفاقات زیادی بوده و فکر می کنم از حاشیه اشباع شده باشد. زمان آن رسیده که اهالی این رشته از طرح موضوعاتی که هیج اثری در روند کار ندارد پرهیز کنند و باعث بروز حاشیه های جدید نشوند.

این ملی پوش سابق کاراته ایران برگزاری مجمع انتخاباتی را مهمترین برنامه این فدراسیون در ماههای پیش رو قلمداد کرد و افزود: فکر می کنم طباطبایی باید برای برگزاری مجمع و حضور همه چهره های علاقمند در انتخابات شرایط را فراهم کند. سال آینده رقابتهای پراهمیتی پیش روست که اگر وضعیت مدیریت فدراسیون مشخص شود بهتر می توان برنامه ریزی کرد ودر مسابقات جهانی حاضر شد. 

کتیرایی ادامه داد: مدتی قبل در مسابقات قهرمانی جهان زهره برزگر موفق به کسب مدال طلای ارزشمند رده سنی زیر ۲۱ سال شد. ولی این مدال که اولین طلای جهانی بانوان بود خیلی زود به دست فراموشی سپرده شد. این مدال در میان حاشیه های کاراته ناپدید شد. در حالی که متولیان کاراته باید با برگزاری جشنی باشکوه از این بانوی  جوان و با آتیه تجلیل می کردند. 

مربی پیشین تیم ملی کاراته به کمیته فنی فدراسیون هم اشاره کرد و گفت: شنیده شد که قرار است کمیته فنی کادر فنی تیم های ملی را انتخاب کنند. از سرپرست فدراسیون می خواهیم در این خصوص بیشتر تحقیق و بررسی کنند. اینکه این موضوع در فدراسیون های دیگر جواب داده یا خیر؟ آیا در همین کاراته پیش از این کمیته فنی تصمیمات درستی گرفته یا خیرو یا شرایط حضور در این کمیته چیست؟ 

وی در پایان گفت: از اهالی کاراته انتظار می رود به تداوم آرامش در این رشته بیشتر کمک کنند تا طباطبایی تمرکز لازم را برای فراهم کردن شرایط لازم برای برگزاری انتخابات را داشته باشد. 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا