شهریان: دولت با نگاه اعتدال به دنبال رفع تبعیض است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزای فارس، رباب شهریان معاون امور بانوان وزارت ورزش در حاشیه دومین سمپوزیم ورزش زنان گفت: ایران با حفظ کرامت زنان همیشه آنها را مورد حمایت قرار داده و دولت هم با نگاه اعتدال به دنبال شرایط متوازن برای رفع تبعیض است.

وی افزود: ما در ورزش بانوان اهداف مختلفی داریم یکی از آن‌ها ورزش همگانی است و در توسعه آن برای اصلاح سبک زندگی است. مورد دوم بازی‌های سنتی و بومی است که سعی می‌کنیم برای همه اقشار جامعه برنامه‌ریزی کنیم.

شهریان در ادامه حمایت رسانه‌ها از ورزش بانوان و توسعه ورزش قهرمانی را از دیگر برنامه‌های بانوان اشاره کرد و گفت: ارائه الگوی زن شایسته مسلمان ایرانی مهمترین نکته است. ما باید شرایطی را فراهم کنیم تا زنان مسلمان در جهان بتوانند ورزش کنند.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه صحبت‌هایش به کسب کرسی‌های مختلف و همچنین کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک توسط بانوان اشاره کرد و اظهار داشت: ما ۳۸ کرسی بین‌المللی داریم. همچنین داوران ما در رقابت‌های بین‌المللی قضاوت می‌کنند. زنان ایرانی توانسته‌اند برای بازی‌های ۲۰۱۶ ، چهار سهمیه المپیک و ۱۹ سهمیه پارالمپیک کسب کنند. در سالهای اخیر شاهد توسعه ورزش بانوان در رشته‌های تکواندو، کاراته، وشو، قایقرانی، تیراندازی و تیراندازی با کمان بوده‌ایم که بانوان ما در این رشته‌ها مدال آور هستند. بحث اخلاق هم از دیگر نکات مهمی است که به آن توجه داریم. همان طور که رئیس کمیته بین‌المللی به آن اهمیت داده است.

معاون امور بانوان وزارت ورزش در پایان با اشاره به اجرای برنامه‌ها توسط بانوان گفت: به خاطر نظام ارزشی کارهای اجرایی مستقل از مردم برگزار می‌شود و این فرصتی است برای بانوان تا گام‌های موثری بردارند.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/IH2IJX
[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا