رزم‌آوران از نبود سالن ورزشی اختصاصی در همدان رنج می‌برند

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

کریم بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نبود سالن ورزشی اختصاصی این رشته در همدان، اظهار داشت: نبود سالن ورزشی اختصاصی رزم آوران در همدان باعث کاهش رتبه این رشته ورزشی در کشور شده است.

وی افزود: وجود سالن به ارتقا ورزشکاران و مربیان کمک می‌کند و تمرینات منظم و مستمر پیگیری خواهد شد و مسابقات و اردوهای مختلفی در این سالن برگزار می شود.

رئیس هیئت رزم آوران استان همدان در پاسخ به خبرنگار مهر درباره محل فعلی تمرینات این رشته ورزشی، گفت: در حال حاضر سالن‌های دولتی و خصوصی استان را اجاره کرده‌ایم در صورتی که اگر سالن در اختیار داشتیم می‌توانستیم برای هیئت درآمدزایی نیز داشته باشیم.

بختیاری با بیان اینکه سالن هیئت کاراته سعیدیه و سالن ورزشی هیئت رزمی فردوسی ۲ سالن دولتی است که اجاره کرده‌ایم، گفت: سالن‌های باشگاه کارگران، سازمان دانش‌آموزی، کانون بسیج شهرک بهشتی، فدک کوی خضر و سالن ورزشی شهر جورقان از دیگر سالن‌های اجاره‌ای ما هستند.

وی بابیان اینکه در یک ماه گذشته در این خصوص دو جلسه با مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شده است، بیان کرد: رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و علی ضمیری معاون وی قول‌هایی درزمینهٔ تأمین سالن در سال آینده به ما داده‌اند.

رئیس هیئت رزم آوران استان همدان عنوان کرد: براساس تصمیماتی در این جلسه، در سال ۹۵ در زمان واگذاری سالن‌های ورزشی استان همدان به هیئت‌های ورزشی سانس های چند سالن به هیئت رزم آوران استان همدان داده شود.

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا