علیپور: برای جلب اعتماد مربیان تیم ملی تلاش می کنم

رزیتا علیپور بانوان

کاراته کای وزن منهای ۶۱ کیلوگرم تیم ملی بانوان گفت: تلاش می کنم تا با کسب نتایج خوب در رقابتهای دانشجویان جهان، اعتماد مربیان تیم ملی را جلب کنم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته رزیتا علیپور ضمن بیان مطلب فوق، گفت: رقابتهای دانشجویان جهان سطح بالایی دارد و کشورهای معتبر دنیا در آن شرکت دارند. از آنجا که مسابقات جهانی را در پیش داریم شرکت در این رقابتها و کسب نتیجه حائز اهمیت است.

وی افزود: در حال حاضر تمرینات خوب و پرفشار کاراته، بدنسازی و میدانی را انجام می دهیم و از لحاظ بدنی در آمادگی نسبی ۵۰ تا ۶۰ درصد هستیم.

علیپور گفت: اگر شانس حضور در بازیهای آسیایی را داشته باشم کاراته کاهای قزاق و ازبک حریفان اصلی من خواهند بود که امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی ادامه داد: طراوت خاکسار از کاراته کاهای خوب تیم ملی است که نتایج خوبی هم در رقابتهای پیشین کسب کرده و رقیب اصلی وسر سخت من به شمار می رود، با این حال امیدوارم با غلبه بر او برای بازیهای آسیایی انتخاب شوم.
علیپور در مورد مسابقات جهانی آلمان گفت: تیم ملی بانوان برای نخستین بار در این رقابتها شرکت می کند و برای اینکه روی سکو باشد نیاز به برنامه ریزی دقیق و هدفمند دارد تا بهترین نتیجه را بدست آورد.

وی در خصوص استفاده از فنون پرتابی که در رشته کاراته و جودو به کار گرفته می شود، گفت: فنون پرتابی را در تمرینات مرور می کنیم اما حضور یک مربی متخصص جودو برای آشنایی با این فنون و تسلط بر آن درصد موفقیت ما را بالا برده ضمن اینکه در مصرف انرژی هم به ما کمک کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا