روحانی: رقابت گنج‌زاده و پورشیب برای کسب سهمیه المپیک به ما کمک می‌کند/ هیچ نکته منفی نداشتیم

مربی تیم ملی کاراته گفت: با کسب مدال طلا توسط گنج‌زاده و پورشیب، رقابت خیلی نزدیکی میان این دو نفر برای کسب سهمیه المپیک وجود دارد که به ما کمک خواهد کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از حسن روحانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد بسیار خوب تیم ملی کاراته مردان در لیگ جهانی کاراته وان سری A شیلی با کسب سه مدال طلا و یک برنز اظهار داشت: در خصوص عملکرد بچه‌ها در شیلی نمی‌توان هیچ نکته‌ منفی عنوان کرد. بچه‌ها در بهترین شرایط فنی خود در این مسابقات ظاهر و عملکرد فوق‌العاده عالی داشتند. فکر می‌کنم با نتایج کاراته وان شیلی به خوبی یک چهارم مسیر کسب سهمیه المپیک را طی کردیم. امیدوارم نتایج خوب ملی‌پوشان در لیگ جهانی کاراته وان فرانسه نیز ادامه داشته باشد. واقعا در شرایطی که مردم کشور در شرایط خوبی از لحاظ روحی و روانی قرار ندارند، نتایج بچه‌ها و قهرمانی در کاراته وان شیلی جای خوشحالی دارد.

وی در خصوص اینکه با نتایج کاراته وان شیلی تا چه حدی مسیر کسب سهمیه المپیک ملی‌پوشان هموار شده است، گفت: در وزن ۷۵- کیلوگرم، با شکست لوئیجی بوسا ایتالیا و استانیسلاو هورنا اوکراینی و کسب مدال طلای بهمن عسگری، او توانست فاصله خوبی از حریفان خود بگیرد. در وزن ۷۵+ کیلوگرم المپیکی نیز خدا را شکر سجاد گنج‌زاده و ذبیح‌الله پورشیب موفق به کسب مدال طلا شدند. گنج‌زاده با این مدال توانست جایگاه دوم المپیکی خود و صدرنشینی وزن ۸۴+ کیلوگرم را تثبیت کند و پورشیب نیز احتمالا یک پله صعود خواهد کرد.

مربی تیم ملی کاراته خاطرنشان کرد: نکته مهم در خصوص پورشیب، برتری او مقابل آکتاش صدرنشین رنکینگ این وزن بود. در حال حاضر رقابت خیلی نزدیکی میان گنج‌زاده و پورشیب وجود دارد که به ما کمک خواهد کرد. فکر می‌کنم تا این لحظه تقریبا مسیر را خوب طی کردیم و امیدوارم با تداوم این روند دو سهمیه از طریق رنکینگ المپیک کسب کنیم. باید با یک ریکاوری خوب در فرانسه، خود را برای تداوم روند در کاراته وان پاریس آماده کنیم تا تقریبا سهمیه‌های خود را قطعی کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا