هروی: کاراته‌کاهای ایران در شیلی به حق خود رسیدند/ هنوز کار ما تمام نشده است

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: کاراته کاهای ایران در شیلی به حق خود رسیدند ولی هنوز کار ما در کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ تمام نشده است.

به گزارش کاراته نیوز سید شهرام هروی در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: خدا رو شکر در شیلی کاراته کاهای ایران به حق خود رسیدند و امتیازات خوبی را در راه کسب سهمیه بدست آوردند. کسب ۵ طلا و یک برنز نتایج خوبی بود که مسلما در ادامه راه کمک زیادی به تیم مردان و زنان ایران می کند.

وی افزود: هنوز کار ما در کسب سهمیه المپیک تمام نشده است. کمتر از دو هفته دیگر رقابت های کاراته وان پاریس آغاز می شود. باید در آن مسابقات نیز امتیازات لازم را کسب کنیم تا ان شاالله با تمام توان خود را آماده حضور در المپیک ۲۰۲۰ کنیم.

هروی ادامه داد: جا دارد از حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر کنم که طی چند ماه اخیر همواره یار و یاور فدراسیون کاراته بودند. با شرایط مالی فدراسیون، اعزام ورزشکاران به شیلی کار سختی بود اما با حمایت مسئولان ورزش، فدراسیون توانست تمام نفرات خود را به شیلی اعزام کند.

سرمربی تیم ملی کاراته مردان ایران در پایان خاطرنشان کرد: اعضای تیم ملی کاراته ایران ضمن ابراز همدردی با مردم به واسطه اتفاقات تلخ چند روز اخیر، قهرمانی در رقابت های کاراته وان شیلی را به سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و درگذشتگان حادثه سقوط هواپیما تقدیم می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا