حذف آقایی، بدون انتخابی؟ آیا موسوی پس از آسیایی، پاسخگو خواهد بود؟

اسامی بازیکنان اعزامی به مسابقات آسیایی در حالی اعلام شد که رقابت های انتخابی هنوز برگزار نشده است.

به گزارش کاراته نیوز، با ثبت نام کاراته کاهای ایران در سایت برگزاری مسابقات  بدون برگزاری رقابت های انتخابی، ستاره موسوی بازیکنان خود برای حضور در پیکارهای آسیایی را انتخاب کرد.

موسوی با توجه به امتیاز بالای مسابقات آسیایی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو از بازیکنانی با رنکینگ بالاتر در انتخاب نفرات برای حضور در کومیته انفرادی استفاده کرد. با این شرایط سارا بهمن یار در وزن ۵۰- کیلوگرم، طراوت خاکسار ۵۵- کیلوگرم، رزیتا علیپور در وزن ۶۱- کیلوگرم و حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم استفاده کرد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، تیم کاراته کشورمان پس از کنار گذاشتن مبینا کاویانی، بازیکنی را جایگزین نکرد تا در این وزن هیچ بازیکنی نداشته باشیم. پس از انتخابی روز ۲۸ خردادماه ۹۸، زهرا یاوری به عنوان تنها کاراته کا این وزن به اردو راه یافت تا بدون رقیب در اردو به عنوان نماینده آسیایی ایران در وزن ۶۸- کیلوگرم شناخته شود.

اما در ترکیب کومیته تیمی ستاره موسوی، سرمربی تیم کاراته کشورمان بدون در نظر گرفتن نام محدثه آقایی که مدال کشورهای اسلامی و مسابقات دانشجویان را در کارنامه دارد از حمیده عباسعلی، شیما آل سعدی، زهره برزگر و طراوت خاکسار استفاده کرد.

آقایی با سلیقه سرمربی تیم، نامش از لیست نفرات اعزامی به این دوره مسابقات آسیایی خط خورد تا طعم حضور در مسابقات آسیایی را نچشد، در حالی که با کارنامه درخشان تر در رده بزرگسالان می توانست گزینه بهتری نسبت به بازیکنان بی تجربه در این رده، در ترکیب کومیته تیمی باشد.

در شرایطی که سرمربی تیم ملی بدون فشار بیرونی دست به انتخاب ترکیب کومیته تیمی زده است باید دید آیا مسئولیت پاسخگویی در صورت عدم کسب نتیجه را بر عهده خواهد گرفت یا خیر؟

البته این پایگاه خبری طی روزهای آتی به ابعاد مختلف لیست اعزامی آقایان و بانوان خواهد پرداخت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا