طباطبایی: باید تلاش کنیم افتخارات بزرگی برای کاراته به ثبت برسد/ می‌خواهیم بار مالی را از روی دوش وزارت ورزش برداریم

رئیس جدید فدراسیون کاراته گفت: کاراته در سال ۹۸، مسیر سخت و پرفراز و نشیبی را دارد و ملی‌پوشان باید در مسابقات کسب سهمیه و همچنین رقابت‌های قهرمانی در رده‌های مختلف سنی شرکت کنند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدحسن طباطبایی پس از انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون کاراته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجمع، مقام عالی وزارت و ریاست مجمع که بستر مناسبی را برای برگزاری آزادانه انتخابات فراهم کردند تشکر می‌کنم. به نظرم امروز و با وجود برخی تبلیغات منفی که وجود داشت یک فضای مناسب شکل گرفته بود.

وی افزود: کاراته در سال ۹۸، مسیر سخت و پرفراز و نشیبی را دارد و ملی‌پوشان باید در مسابقات کسب سهمیه و همچنین رقابت‌های قهرمانی در رده‌های مختلف سنی شرکت کنند. همین موضوع می‌طلبد که همه با همدلی تلاش کنیم تا افتخارات بزرگی برای کاراته ایران به ثبت برسد.

رئیس جدید فدراسیون کاراته در خصوص شرایط مالی گفت: ما سال سختی را به لحاظ مالی داریم و هر چه بتوانیم از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم بهتر است. ما باید نگاه بهتری به موضوع اسپانسرینگ و بخش خصوصی داشته باشیم و برنامه داریم که بتوانیم با استفاده از این ظرفیت بار مالی را از روی دوش وزارت ورزش برداریم.

طباطبایی درباره انتخاب آشوری به عنوان دبیر پیشنهادی فدراسیون اظهار داشت: با توجه به برنامه‌هایی که در سال ۹۸ پیش رو داریم، پیشنهاد دادم که از آشوری به عنوان یکی از سرمایه‌های کاراته کشور در این پست بهره ببریم. در خصوص سایر گزینه‌ها هم تلاش می‌کنیم که از افراد کاربردی بهره ببریم.

وی درباره شرایط کادر فنی تیم‌های مردان و بانوان و بویژه تیم بانوان عنوان کرد: اجازه بدهید در این باره بحث و بررسی لازم در کمیته فنی صورت بگیرد و سپس اظهار نظر کنیم.

طباطبایی در پایان در خصوص احتمال تغییر در کمیته داوران فدراسیون کاراته گفت: ما باید با آرامش به جلو برویم. سلیمی از سرمایه‌های کاراته است و از ظرفیت او استفاده می‌کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا