خمامی: به تک‌ تک نفرات در رقابت‌های جهانی امیدوارم

سرمربی تیم نوجوانان‌ و جوانان کاراته گفت: خوشبختانه وضعیت تیم نسبت به دوره قبلی که در رقابت‌های جهانی اسپانیا حاضر شدیم، بهتر است و به همین دلیل به تک تک نفرات در هر دو بخش دختران و پسران امیدوار هستم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز مازیار فرید خمامی در گفت‌وگو با تسنیم عنوان کرد: در دوره قبلی که تیم به رقابت‌های جهانی اسپانیا حاضر شد دو مدال برنز در بخش جوانان و یک عنوان اولی در بخش نوجوانان به‌دست آوردیم اما در این دوره با توجه به اردوهایی که برگزار کردیم و اعزام زودتر به تک تک نفرات امید داریم.

وی ادامه داد: اینکه می‌توانیم پیش از آغاز رقابت‌های جهانی در اندونزی در کمپ تمرینی این کشور شرکت کنیم، می‌تواند به نفرات کمک خوبی کند و جا دارد به این موضوع نیز اشاره کنم که در این دوره خوشبختانه تمام مربیان نیز به همراه تیم به رقابت‌های جهانی اعزام خواهند شد.

سرمربی تیم نوجوانان و جوانان اظهار داشت: اردوهای خوبی در شمال، ارومیه و تهران داشتیم و فکر می‌کنم این تمرینات بتواند نقش تاثیرگذاری را در گرفتن نتیجه در اندونزی ایفا کند. اردوهایمان نسبت به دوره قبلی رقابت های جهانی خیلی بهتر بود و خوشبختانه تمام نفرات نیز از لحاظ روحی و روانی و آمادگی بدنی در شرایط خوبی به سر می‌برند.

تیم نوجوانان و جوانان و امیدهای کاراته از امشب در چند گروه تهران را به مقصد محل برگزاری رقابت‌های جهانی در اندونزی ترک می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا