برگزاری مسابقات کیوکوشین کاراته قهرمانی کشور در شهرستان هرسین

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز نبی فتحی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: رقابت‌های کیوکوشین کاراته ماتسوشیما قهرمانی کشور«جام شهید حمید حسینی» در گروه آقایان و در تمام رده‌های سنی جمعه هفته جاری در شهرستان هرسین برگزار می‌شود.

وی تعداد تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها را ۱۲ تیم عنوان کرد و گفت: پنجشنبه ورود تیم‌ها و نیز وزن کشی شرکت کنندگان انجام می‌شود و روز جمعه نیز رقابت‌ها در ۷۰ وزن پیگیری خواهد شد.

فتحی با اشاره به حضور محسن آشوری، رئیس کیوکوشین کاراته ماتسوشیما جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها گفت: متاسفانه به دلیل عدم وجود امکانات خوابگاهی مجبور شدیم خوابگاه‌های شهرستان صحنه و کرمانشاه را برای مهمانان آماده کنیم و مسابقات را در هرسین برگزار نماییم.

مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه افزود: هرسین با وجود قدمت فراوان اما خوابگاه مناسبی برای اسکان ورزشکاران و مهمانان در این شهرستان وجود ندارد.

وی در ادامه بیان کرد: این مسابقات با همکاری هیئت کاراته و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، اداره تربیت بدنی شهرستان هرسین و نیز شورای اسلامی شهر هرسین در ۲ رده تیمی و انفرادی برگزار می‌شود.

فتحی تهران، مازندران، بوشهر، لرستان، ایلام، زنجان، اصفهان و آذربایجان غربی را از استان‌‎های شرکت کننده دراین مسابقات نام برد و گفت: این رقابت‌ها با شرکت ۱۲ استان انجام می‌شود و از استان کرمانشاه ۱۳۵ ورزشکار در قالب یک تیم حضور می یابد.

وی سالن شهید صیاد شیرازی شهرستان هرسین را مکان برگزاری رقابت‌ها عنوان کرد و  افزود: مرتضی بهادران، عضو کمیته داوران کشور به نمایندگی از این کمیته در مسابقات حاضر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا