هروی: روحیه و امید مهمترین نیاز فعلی تیم های پایه است

 سرمربی تیم ملی امید کاراته گفت: مهمترین نیاز فعلی تیم ملی روحیه تیمی بالا و امید است.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، سرمربی تیم ملی امید کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگاران جوان ، گفت : بیشترین مهم و نیاز تیم ملی در روزهای قبل از اعزام روحیه تیمی بالا است .

هروی با بیان نیاز اصلی فعلی تیم ملی کاراته افزود : در این شرایط و فاصله کمی که تا آغاز رقابت های قهرمانی جهان داریم مهم ترین نیاز فعلی تیم های ملی کاراته و از جمله تیم ملی امید ، روحیه و امید است .

وی افزود : ملی پوشان به انر‍ژی مثبت نیاز دارند و از همه می خواهم برای موفقیت تیم های ملی در این مسابقات دست در دست هم دهند و همه به این بچه ها که آینده کاراته کشور هستند انرژی مثبت دهند .

وی با اشاره به انگیزه بالای ملی پوشان بیان داشت : تمام بازیکنان از لحاظ روحی و نیز فنی در سطح خوبی هستند و انگیزه خوبی برای کسب بهترین نتیجه دارند ولی تأمین حس امنیت روانی برای این عزیزان از وظایف ما است و امیدوارم در این فاصله کمی که تا اعزام به رقابت های جهانی داریم بتوانیم این مهم را برای تمام ملی پوشان رده های پایه فراهم کنیم .

سرمربی تیم های ملی پایه کاراته با آرزوی موفقیت برای تمامی رده های ملی کاراته در هر دو بخش دختران و پسران گفت : امیدوارم تمامی ملی پوشان به همراه کادرهای فنی خود ، در رقابت های جهانی موفق باشند و بهترین نتایج ممکن را کسب کنند و باعث شادی دل مردم عزیزمان شوند و برای کشورمان افتخارآفرینی کنند و به لطف خدا هرچه خیر است اتفاق بیافتد .

وی در پایان از مردم کشورمان برای موفقیت و سرافرازی ملی پوشان طلب دعای خیر کرد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا