سمندر: از شایعه قهر مردانی خبر ندارم

رئیس فدراسیون کاراته گفت: اگر قهر مردانی واقعیت داشته باشد او مختار به تصمیم‌گیری است/ دباغیان تغییر نمی‌کند و با قاطعیت از او حمایت می‌کنم/ تیم‌های پایه را ۱۰ روز زودتر به مسابقات جهانی اعزام می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، علیرضا سمندر، رئیس فدراسیون کاراته در گفتگو با «نسیم»، در مورد شایعه قهر محمد علی مردانی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته اظهار داشت: مردانی عادت دارد یک هفته در میان در فدراسیون حاضر شود و این هفته هم فعلا در فدراسیون حضور پیدا نکرده است اما من از قهر کردن او خبری ندارم.

رئیس فدراسیون کاراته در خصوص اینکه آیا غیبت مردانی در این هفته با هماهنگی او بوده است، گفت: صد در صد غیبت او در مواقعی که قرار است در فدراسیون حاضر نشود با هماهنگی من است. این هفته نیز قرار بود او شنبه به فدراسیون نیاید اما باید از یکشنبه به فدراسیون می‌آمد که هنوز نیامده است.

وی ادامه داد: او اگر قهر هم کرده باشد من نشنیدم اما فکر نمی‌کنم قهر کرده باشد. اگر قهر او هم واقعیت داشته باشد خود او مختار است که تصمیم‌گیری کند. من با مردانی رفیق هستم اما در کار فدراسیون احتمال اختلاف سلیقه وجود دارد. حالا هم اگر این مسئله واقعیت داشته باشد باید ببینیم از چه موضوعی ناراحت شده است و پیش چه کسی این مسئله را مطرح کرده است که آن آدم رند این مسئله را در بوق و کرنا کرده است که مردانی قهر کرده است.

سمندر با تاکید بر وجود هیچ‌گونه اختلافی میان او و مردانی گفت: واقعا هیچ مسئله‌ای بین ما پیش نیامده است و چهارشنبه هفته گذشته نیز تا پایان ساعت اداری ما با هم بودیم و هیچ مشکلی هم پیش نیامد. مردانی حتی روز پنج‌شنبه نیز ساعاتی در فدراسیون حضور داشت و شاید دلیل نیامدن او در این چند روز نیز کسالت داشتن او باشد.

رئیس فدراسیون کاراته در خصوص مشخص شدن تکلیف کادرهای فنی تیم ملی کاراته گفت: کادرفنی تیم ملی بزرگسالان با حضور دباغیان دچار تغییرات نخواهد شد و از آخر این فصل هم دباغیان کار خود را در همه زمینه‌ها که شامل برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، برگزاری اردوها و انتخاب نفرات خواهد بود، شروع  خواهد کرد. دباغیان در خصوص انتخاب همکاران خود نیز اختیار کامل دارد و من نیز با قاطعیت از دباغیان حمایت خواهم کرد که در بدترین شرایط و موقعیت سکانداری تیم ملی بزرگسالان را برعهده گرفت و نتایج خوبی هم در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کرد.

 وی ادامه داد :در خصوص کادرفنی بانوان اما هنوز هیچ صحبتی صورت نگرفته است اما ما از عملکرد آنها هم راضی هستیم و مشکلی با بانوان نداریم . اگر در خصوص بانوان نیز بخواهیم تصمیمی بگیریم با شاه‌محمدی نایب رئیس بانوان  صحبت خواهم کرد   و تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنیم.

سمندر در خصوص عدم اعزام تیم‌ امید و تیم‌های پایه  به مسابقات تدارکاتی قبل از مسابقات جهانی اندونزی عنوان کرد: ما واقعا بودجه‌ای برای اعزام این تیم‌ها نداشتیم اما به دنبال این هستیم تا این تیم‌ها را ده روز زودتر به محل برگزاری مسابقات اعزام کنیم . قرار است ده تیم نیز زودتر در محل برگزاری مسابقات حاضر شوند و ما به دنبال فراهم کردن محل تمرینی برای تیم‌های پایه هستیم تا با این تیم‌ها تمرینات مشترکی داشته باشند.

وی ادامه داد: وضعیت نفرات ما بسیار خوب است و امیدوار هستم این نفرات در مسابقات جهانی اندونزی با توجه به توانی که در آنها مشاهده کردم موفق به کسب بهترین نتایج شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا