احمدی: تمایلی به حضور در سوپر لیگ کاراته ندارم/ روی لیگ جهانی ژاپن تمرکز کرده‌ام

دارنده نشان نقره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا گفت: با هیچ تیمی وارد مذاکره نشده‌ام و چندان هم تمایلی برای حضور در نیم فصل اول سوپر لیگ ندارم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور در مسابقات لیگ کاراته‌ وان ژاپن، اظهار داشت: به همراه سجاد گنج‌زاده، امین مهدی‌زاده و ذبیح‌الله پورشیب اول آذرماه راهی ژاپن خواهیم شد تا در مسابقات کاراته‌ وان ژاپن شرکت کنیم. این رقابت‌ها هفتم تا هشتم آذرماه برگزار می‌شود و هزینه کل این سفر با فدراسیون ژاپن است.

وی در مورد اینکه برای حضور در مسابقات سوپر لیگ فصل جدید تمایلی ندارد، گفت: با شرایطی که فعلا در سوپر لیگ کشورمان حاکم است شاید حداقل نیم‌ فصل در سوپر لیگ حضور نداشته باشم البته هنوز با هیچ تیمی وارد مذاکره نشده ام و چندان هم تمایلی برای حضور در نیم فصل اول سوپر لیگ ندارم. تمرکزم را برای حضور در لیگ جهانی ژاپن گذاشته‌ام.

احمدی در ادامه عنوان کرد: می‌خواهم با همین روال تا مسابقات جهانی اتریش پیش بروم و با حضور در لیگ جهانی به مرز آمادگی برسم. امیدوارم مسئولان وزارت ورزش به تیم مدال‌آور کاراته نیز توجه کنند. ما از مسئولان وزارت ورزش و جوانان گلایه‌مندیم و امیدواریم که آنها یک مقدار به کاراته توجه کنند.

وی در پایان عنوان کرد: فصل گذشته برای تیم آذرخودرو در سوپرلیگ مبارزه کردیم که هنوز مسئولان باشگاه قرارداد ما را پرداخت نکرده‌اند. البته مسئولان استان قول داده‌اند این موضوع را پیگیری کنند. متأسفم از اینکه چنین رفتارهایی باعث بی‌احترامی به ورزشکاران می‌شود و مسئولان این باشگاه امسال به کاراته ایران با این رفتارشان لطمه بزرگی زد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا