برخوردار، رئیس هیات کاراته قم شد

مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان قم صبح امروز ۱۵ مهر ماه برگزار شد و علیرضا برخوردار به عنوان رئیس این هیات برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مجمع انتخاباتی هیات کاراته قم صبح امروز با حضور عشرت شاهمحمدی نایب رئیس فدراسیون کاراته و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد که علیرضا برخوردار از مجموع ۱۶ رای اخذ شده با کسب ۱۱ رای به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیات کاراته این استان انتخاب شد.

حسن سلطانی ۴رای بدست آورد و یک رای هم ممتنع اعلام شد.

این مجمع ۴ کاندیدا داشت که ۲ نفر از آنها انصراف دادند.

گفتنی است پیش از این برخوردار به عنوان سرپرست در راس این هیات قرار داشت.

نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام، آنالیز رای دهندگان : اعضای مجمع و صاحبان حق رای:

    ۱ – حسن عابدی : مدت ۸ سال در اختیار باشگاه انقلاب می باشد. در مسابقات ۲۰۱۲ فرانسه که مهدی زاده را کتیرایی و با نظر دباغیان فیکس کرد از یازده مرحله اردو تیم ملی هشت دوره در قم برگزار و حسن عابدی با افتخار از تهیه کردن مخارج بیش از یکصد میلیون تومانی هزینه اردوها در قم خبر داد و دیاغیان از وی تشکر کرد، ولی برای اعزام تیم استان قم به مسابقات کشوری شیراز و کرمانشاه در همان سال، هزینه ایاب و ذهاب را خود اعضای تیم پرداخت کردند و هیئت کمکی نکرد.
    ۲ – عشرت شاه محمدی : نماینده فدراسیون. فدراسیونی که با فشار دباغیان در تارنمای ستارگان کاراته و تهمت های فراوان به سمندر، رییس فدراسیون توانست دوباره بر مسند سرمربی گری تیم ملی بشیند و تیم قهرمان جهان ( آلمان ۲۰۱۴ ) را به تیم سوم آسیا تبدیل کند. ( دباغیان خسته نباشی )
    ۳ – هاجر عبادی : همکار صمیمی و یار وفادار آقای عابدی و برخوردار در این سالها
    ۴ – دباغیان : مربی باشگاه انقلاب و لیدر تیم رای دهنده به آقای برخوردار
    ۵ – یوسف حسنی : نماینده باشگاه داران، لازم به ذکر است که با احترام ویژه ای که برای ایشان قائلم ولی استاد خلیلی باید به عنوان نماینده باشگاه داران انتخاب میشد، چون قدیمی ترین باشگاه استان را دارد.
    ۶ – امیر مهدی زاده : از باشگاه انقلاب
    ۷ – ناصر نجفی : از باشگاه انقلاب
    ۸ – الهه عزیزیان : زیر نظر خانم عبادی ( نفر شماره ۳ ) و در واقع با یک دست واسطه زیر نظر آقای برخوردار
    ۹ – علیرضا کتیرایی : از باشگاه انقلاب
    ۱۰ – انسیه اعتمادی : زیر نظر خانم عبادی ( نفر شماره ۳ ) و در واقع با یک دست واسطه زیر نظر آقایبرخوردار
    ۱۱ – حسن عباس زاده : از باشگاه انقلاب
    ۱۲ – زهرا سید محمدی : تحت نظر آقای عباس زاده. زیرا خانم موسوی رییس کمیته داوران بانوان بودند ولی خانم سید محمدی به جای ایشان عضو مجمع شدند.
    ۱۳ – آقایان سعادتمند، صالح، نظری : هر سه سالن فوتسال دارند و رابط های ورزش و جوانان در بخش های مربوطه هستند.
    ۱۴ – آقای شمس نماینده آموزش و پرورش : کاراته قم مربی فنی و کم نظیری به نام آقای حسین شاهدی را دارد که بازیکنانی همچون سعید علیپور که تک مدال چهار وزن نخست آسیایی ازبکستان را دارد تربیت نموده اند و دبیر آموزش و پرورش هستند و نماینده کاراته آموزش و پرورش نیز می باشند. همچنین سالهای متمادی نماینده و مسئول از طرف هیئت کاراته و سرپرست تیم دانش آموزی کاراته قم می باشند. آقای شمس فقط امتیاز تاییدیه حسن عابدی را دارد
    **** با این تفاسیر و در خفقان شدید زنده باد آن چهار نفری را که به دکتر سلطانی رای دادند و اثبات کردند اخلاق و جوانمردی هنوز نمرده است.
    خودتان نظر بدهید و در باره این انتخاب فرمایشی و انتصابات رییس هیئت کاراته نظر بدهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا