اردوی تیم ملی کاراته امید در قزوین آغاز شد

اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته امید (زیر ۲۱ سال) از امروز سه شنبه در قزوین آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از َایرنا، پنج کاراته کا تیم ملی در بخش کومیته (مبارزه) در این اردو که به مدت یک هفته برگزار می شود، حضور دارند.
میعاد یاری، علیرضا شیرصفت، علی اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی و کوشا تیموری به ترتیب در اوزان ۶۰-، ۶۷-، ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم پنج کاراته کا حاضر در این اردو را تشکیل می دهند.
به گفته مسوولان هیات کاراته قزوین که میزبانی این اردو را برعهده دارند، میلاد تیغی و بهنام نجفی با معرفی فدارسیون و پنج تن از کاراته کاهای قزوینی نیز به عنوان حریف تمرینی به این اردو اضافه می شوند.
ملی پوشان تیم کاراته امید که خود برای حضور در مسابقات جهانی اندونزی آماده می کنند، در طول برگزاری این اردو ضمن مرور فن در تاتامی، به انجام تمرین هوازی و بدنسازی نیز می پردازند.
مجتمع فرهنگی ورزشی شهید رجایی، پایگاه بدنسازی ورزش قهرمانی مجموعه ورزشی غدیر و پیست تارتان ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان به ترتیب محل برگزاری تمرینات کاراته، هوازی و بدنسازی ملی پوشان کاراته امید در این اردو هستند.
تیم ملی امید (زیر ۲۱ سال) آبان ماه امسال برای شرکت در مسابقات جهانی نوجوانان، جوانان و امید کاراته عازم اندونزی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا