هروی : تیم ملی امید امانت است / مهمترین نیاز فعلی آرامش است

سرمربی تیم ملی امید کاراته گفت : در اردوی تیم ملی به روی همه باز است ، تیم امید امانتی است که توجه ویژه ای می طلبد و امیدوارم از این امانت به خوبی محافظت کنیم .
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوازهمین مرحله اردوی آمادگی سازی تیم ملی کاراته امید پسران از امشب سیزدهم مهرماه در قزوین آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته تا بیستم ماه جاری ادامه خواهد داشت.

سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی امید پسران در این خصوص بیان داشت : طبق برنامه ریزی انجام شده ،در این مرحله از اردو که به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد، حداقل ۲ دیدار تدارکاتی با تیم منتخب استان قزوین خواهیم داشت.

وی ادامه داد : برای آمادگی هرچه بیشتر ملی پوشان ، این دو دیدار تدارکاتی در نظر گرفته شده است تا به امید خدا در مدت زمان باقی مانده تا رقابت های جهانی، تیم به مرز آمادگی برسند.
سرمربی تیم ملی امید در پاسخ به این سوال که چرا تیم به رقابت های کاراته اتریش اعزام نشد، با اشاره به عدم بازیهای تدارکاتی به دلیل کمبود بودجه فدراسیون بیان داشت : در حال حاضر بضاعت کاراته همین است و ما هم باید با همین شرایط آماده شویم. همه می دانند که بازیهای تدارکاتی لازمه پیشرفت هر تیم است.

هروی تصریح داشت : کاراته کاهای ما از لحاظ فنی کم و کسری ندارند و مهمترین مسئله نیاز روحی و آرامش است که امیدواریم در این روزهای باقی مانده به آرامش لازم برسیم .

سرمربی تیم ملی امید در رابطه با قول کسب مدال بیان داشت : قول کسب مدال نمی دهم ولی این قول را می دهم که بچه ها بتوانند توانایی هایشان را در مسابقات جهانی نشان دهند و با غیرت مبارزه کنند .

هروی خاطرنشان کرد : از همه کسانی که دست اندرکارند و از همه مسئولان می خواهم که در این مدت باقی مانده همه دست به دست هم دهیم و آرامش را به تیم تزریق کنیم تا بتوانیم با تمرکز در مدت باقی مانده تیم را به آمادگی برسانیم و بهترین نتیجه را در رقابت های جهانی کسب کنیم چرا که این بچه ها لیاقت و استحقاق موفقیت و کسب پله های ترقی را دارند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا