هروی: به حرف سرپرست دبیری فردی را از اردو خط نخواهیم زد

محمد علی مردانی گفت: کاراته کایی که گفته می شود صغرسنی دارد سه سال سن خود را کم کرده است ولی منتظر اعلام نظر وزارت ورزش هستیم.

 

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، هفته گذشته خبرگزای مهر از وجود یک کاراته کای صغرسنی در تیم امید خبر دارد. خبری که تلویحا از سوی سرمربی این تیم مورد تائید قرار گرفت ولی هروی اعلام کرد مدارک جهت استعلام به وزارت ورزش ارسال شده است.

محمد علی مردانی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: همان زمانی که این موضوع به فدراسیون منعکس شد مدارک لازم تهیه و به وزارت ورزش ارسال شده است ولی تاکنون جوابی دریافت نکرده ایم.

وی ادامه داد: من فکر می کنم این موضوع تائید شده باشد و کادر فنی باید نفر جایگزین را معرفی کند. در شناسنامه کاراته کای مورد نظر توضیحات دارد و در آن به صراحت عنوان شده که سه سال از سن وی کم شده است.

مردانی ادامه داد: با این وجود مدارک لازم را تهیه و به وزارت ارسال کردیم تا مسئولان و کارشناسان زیرربط نظر نهایی را ارائه دهند . البته با وجود این توضیحات فکر می کنم جواب مشخص باشد.

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در خصوص کاراته کای جایگزین هم گفت: این موضوع به کادر فنی مربوط می شود و بنده در مسائل فنی دخالت نمی کنم. اینکه بخواهد دیدار انتخابی برگزار کرده و یا نفر دوم را به جای وی معرفی کند از اختیارات سرمربی است.

وی در پایان در مورد اینکه چرا این موضوع تا کنون به کادر فنی اعلام نشده هم گفت: منتظر اعلام نظر وزارت ورزش هستیم و هر زمان این پاسخ برسد به صورت ر سمی به کادر فنی اعلام خواهیم کرد.

از سوی دیگر شهرام هروی سرمربی تیم ملی از این موضوع در گفتکو با مهر ابراز بی اطلاعی کرده و عنوان داشت من نمی توانم با سخنان سرپرست دبیری فدراسیون کاراته کایی را از اردو حذف کنم. اگر این موضوع تائید شده باید طی نامه به من اعلام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته یکی از کاراته کاهایی که از اردوی تیم امید حذف شده بود با ارسال نامه ای به فدراسیون مدعی شد که نفر انتخاب شده صغرسنی است. فدراسیون نیز مدارک لازم را برای اخذ استعلام به وزارت ورزش ارسال کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا