سلطانی: باید بخش مدیریتی فدراسیون کاراته تقویت شود

کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته گفت: حالا که کاراته به المپیکی شدن نزدیک شده باید از این رشته حمایت بیشتری شده و در کنار این موضوع بخش مدیریتی فدراسیون نیز تقویت شود.

 به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، مهدی سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه گفته می‌شود شانس کاراته برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ افزایش یافته، اظهار داشت: خوشحال شدم که کاراته به المپیکی شدن نزدیک شده و امیدوارم مسئولان از این رشته حمایت بیشتری داشته باشند. با توجه به این موضوع قطعا فضای رقابتی در این رشته بیشتر می‌شود و شاهد موضوعات بیشتری  خواهیم بود به همین دلیل نیاز است که بخش مدیریتی نیز تقویت شود.وی ادامه داد: داشتن خانه کاراته حداقل خواسته‌ای است که اهالی این رشته می‌توانند از مسئولان داشته باشند. امیدورام مثل گذشته بین کاراته و دیگر رشته‌هایی که المپیکی بودند تفاوت وجود نداشته باشد و همانطور که به آنها سرویس داده می‌شود برای کاراته نیز امکانات فراهم شود.

کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته عنوان کرد: ملی‌پوشان این رشته بارها خود را در میادین معتبر ورزش آسیا و جهان نشان دادند که توانایی فوق‌العاده‌ای برای رسیدن به موفقیت دارند و مطمئن باشید اگر از ملی‌پوشان این رشته حمایت خوبی شود نتیجه آن روشن و درخشان خواهد بود. امیدوارم کاراته را در المپیک ببینیم و خانواده این رشته دست به دست هم دهند تا فردایی روشن و پرافتخار پیش روی این رشته باشد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا