هروی: حضور در مسابقات تدارکاتی برای هر تیمی لازم است

سرمربی تیم امید کاراته گفت: فدراسیون درصدد برطرف کردن مشکلات ویزای اتریش است تا به مسابقات کاراته وان اعزام شویم/ هر ۵ بازیکن تیم امید مصمم به کسب بهترین نتیجه در مسابقات جهانی هستند

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، شهرام هروی سرمربی تیم امید کاراته در گفتگو با «نسیم»، در خصوص شرایط تیم ملی امید اظهار داشت: خدا را شکر تیم در شرایط خوبی قرار دارد و در حال انجام تمرینات خود است. ما در حال استفاده از ظرفیت موجود هستیم و در هفته آینده نیز به دنبال دعوت از تیم‌های منتخب استانی برای برگزاری دیدار تدارکاتی هستیم.

سرمربی تیم امید کاراته در مورد ترکیب تیم ملی گفت: ما در حال حاضر مرحله یازدهم از اردوهای تیم ملی را پشت سر می‌گذاریم و از پایان مرحله هشتم اردوها، ترکیب تیم را مشخص کردیم. بچه‌های تیم ملی نیز در حال انجام تمرینات سفت و سخت هستند و در شرایط روحی بسیار خوبی قرار دارند. امیدوارم در مسابقات اندونزی موفق به کسب نتیجه شویم.

هروی با تاکید بر نیاز تیم امید به دیدارهای تدارکاتی گفت: دیدار و حضور در مسابقات تدارکاتی برای هر تیمی لازم است. با برگزاری دیدارهای تدارکاتی نقاط ضعف و قوت هر تیم مشخص می‌شود و برای تیم جوانی مانند تیم ما دیدار تدارکاتی لازم است. حضور در مسابقات و شرکت کردن در تورنمنت‌هایی با حضور داوران و رقبای خارجی قطعا باعث تجربه بیشتر برای جوانان خواهد بود اما در حال حاضر و شرایط فعلی ما باید صبر کنیم تا تکلیف حضورمان در مسابقات اتریش مشخص شود.

وی ادامه داد: فدراسیون درصدد برطرف کردن مشکلات ویزای اتریش است تا تیم به مسابقات کاراته وان اتریش اعزام شود. البته ما تلاش خود را خواهیم کرد تا اگر تیم به اتریش اعزام نشد، بازیکنان به حدی از بلوغ برسند که دچار مشکل نشوند و خدشه‌ای به کارشان وارد نشود. تمام تلاش کادرفنی تیم ملی این است از لحاظ روحی و روانی روی بچه‌ها کار می‌کنیم تا بازیکنان از این مسیر سخت عبور کنند.

سرمربی تیم امید کاراته در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر اعزام نشدن این تیم به اتریش مطرح می‌شود، عنوان کرد: فدراسیون پیگیر حل مشکلات موجود بر سر اعزام تیم به اتریش است و امیدوارم با کمک مسئولان وزارت ورزش و رایزنی‌هایی که انجام می‌شود مشکل ویزا حل شود. فکر می‌کنم تا چند روز آینده اعزام یا عدم اعزام ما مشخص شود.

هروی در خصوص احتمال ظهور پدیده‌‌ای دیگر از کاراته ایران در مسابقات جهانی گفت: کاراته‌‌کاهای ایرانی همیشه نشان دادند توانایی انجام کارهای بزرگ در شرایط سخت را دارند و انشاالله این بازیکنان نیز در اندونزی به عنوان پدیده مطرح شوند. هر ۵ بازیکنان تیم امید مصمم به کسب بهترین نتیجه هستند و ما هم امیدواریم این اتفاق بیفتد اما نبایدازاین بچه‌ها توقعات بیش از حدیداشت تا بار منفی بر آنها وارد شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا