کتیرایی: به خاطر مشکل‌سازی قایقرانان از ما ضمانت‌نامه خواستند

مربی تیم ملی کاراته گفت: ظاهرا چند تن از قایقرانانی که چند ماه پیش به اتریش رفته بودند مشکل‌ساز شدند و به همین دلیل سفارت این کشور از تیم ملی کاراته درخواست ضمانت‌نامه کرد.

 به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز،علیرضا کتیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: فکر می‌کنم از ۸ روز دیگر تورنمنت اتریش آغاز شود اما به دلیل سخت‌گیری‌های سفارت این کشور نتوانستیم روادید ملی‌پوشان را بگیریم، ظاهرا قایقرانانی که به این کشور سفر کرده بودند، مشکل‌ساز شدند و این سخت‌گیری‌ها به این دلیل انجام شده است.وی در مورد تمدید قراردادش با تیم ملی نیز گفت: فعلا خبر خاصی نیست و صحبت خاصی در این مورد نشده است، باید صبر کنیم تا تیم‌های پایه به مسابقات اندونزی بروند و بعد از بازگشت این تیم‌ها منتظر باشیم که ببینیم تصمیم فدراسیون چیست.

مربی تیم ملی در مورد حضورش در سوپر لیگ کاراته عنوان کرد: هنوز برای برگزاری این مسابقات تاریخی اعلام نشده و من هم با هیچ تیمی قرارداد ندارم. فعلا تیمی که بخواهد در کاراته سرمایه‌گذاری مناسب داشته باشد، پا پیش نگذاشته است، البته وضعیت برخی تیم‌ها مانند آذرخودرو نیز مشخص نیست و ظاهرا هنوز قرارداد بچه‌ها را از سال گذشته تا به حال به آنها پرداخت نکرده‌اند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا