سمندر: تمام دغدغه امروز من موفقیت در مسابقات جهانی اندونزی در آبان ماه است

​رئیس فدراسیون کاراته گفت: مسابقات جهانی اندونزی اولین اولویت ماست که در فاصله حدود یک ماه دیگر اتفاق خواهد افتاد و تیم های پایه دختران و پسران به مصاف حریفان می روند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، علیرضا سمندر در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: نهمین دوره رقابتهای جهانی آبان ماه به میزبانی اندونزی برگزار می شود و تیم های ملی دختران و پسران کشورمان آماده حضور در این رقابتها و رویارویی با حریفان هستند.

وی افزود: ۷ ماه است که کاراته کاها تمرینات آماده سازی را زیرنظر مربیان تیم ملی دنبال می کنند و امروز یک مرحله انتخابی در رده نوجوانان و جوانان پسران برگزار شد تا تکلیف نفرات اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شود.

سمندر با اشاره به اینکه کاراته کاهای پایه سرمایه های کشور هستند گفت: برای رعایت  پشتوانه سازی عادلانه و ضایع نشدن حق جوانان و نوجوانان کاراته کا از کادر فنی درخواست کردم تا انتخابی درون اردویی را به صورت یک مسابقه رسمی با قضات داوران زبده کاراته انجام دهند تا اولا حق کسی ضایع نشود و ثانیاً بهترین تیم را در مسابقات جهانی اندونزی روانه میدان کنیم.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به ضرورت ایجاد آرامش در کاراته در فاصله کوتاه باقیمانده تا مسابقات جهانی کاراته گفت: تمام دغدغه امروز کاراته این است که نوجوانان ، جوانان و امیدهای کاراته ایران بتوانند در آرامش کامل همین یک ماه باقیمانده را هم سپری کنند و با آمادگی روحی و فنی دوچندان رهسپار اندونزی شوند و بتوانند با دست پر از رقابتهای جهانی برگردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا