باقری: معیار اعزام کاتاروها به مسابقات غرب آسیا چه بود؟

کاتاروی تهرانی بانوان گفت: واقعاً برایم سوال است که معیار اعزام ورزشکاران به رقابت‌های غرب آسیا چه بود و چرا هیئت تهران باید تیم را به این مسابقات رسمی اعزام کند؟

 به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، نگین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: رقابت‌های غرب آسیا جزو مسابقات رسمی به حساب می‌آید و فدراسیون باید در مورد اعزام تیم به این میدان تصمیم بگیرد اما متاسفانه در این دوره هیئت تهران این مسئولیت را بر عهده داشته است. از این موضوع که بگذریم واقعاً معیار انتخاب نفررات اعزامی به این دوره از مسابقات چه بوده است؟!وی ادامه داد: اگر قرار است نفرات اول رقابت‌های انتخابی تیم ملی به این مسابقات اعزام شوند چرا مهسا افسانه به این مسابقات نرفت و اگر قرار است نفرات دوم بروند چرا حمیده عباسعلی به همراه تیم اعزام شد؟ من نفر دوم کاتا بودم اما در عین ناباوری مرا به امارات نبردند و از ندا رضایی‌ استفاده شد که در جریان مسابقات انتخابی میدان را نیمه‌کاره رها کرده بود.

کاتاروی بانوان عنوان کرد: قطعاً هر کاتارویی به این مسابقات می‌رفت مدال می‌گرفت، زیرا تیم‌های شرکت کننده محدود بود و سطح مسابقات نیز چندان بالا نبوده است. در رقابت‌های کاراته وان ترکیه ۶ دور مسابقه دادم و در پایان به نایب قهرمان جهان از فرانسه باختم. سطح این مسابقات خیلی بالا بود و ما بدون هیچ تدارکی به این میدان رفتیم.

باقری گفت: در کاتا باید در مسابقات زیادی شرکت کنید تا دیده شوید اما متاسفانه در ایران هیچ برنامه‌ای برای این بخش وجود ندارد. ما فقط تمرین می‌کنیم و توقع داریم با تمرین کردن موفق باشیم. با تمام این سختی‌ها کار می‌کنیم و در پایان نیز تمام زحمات‌مان نادیده گرفته می‌شود و زمانی که مسابقه‌ای همچون غرب آسیا هم پیش می‌آید معلوم نیست تیم براساس چه فاکتوری بسته می‌شود.

وی تصریح کرد: به دنبال جذب اسپانسر هستم تا بتوانم در مسابقات کاراته وان شرکت کنم تا لااقل بهتر دیده شوم. نباید توقع داشته باشیم که تنها با حضور در رقابت های آسیایی و یا جهانی تیم و نفرات نتیجه بگیرند، زیرا در کاتا همانطور که اشاره کردم باید شناخته بشوید تا بتوانید از داوران امتیاز بگیرید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا