قدردانی از میزبانی شایسته ورامین از مسابقات آسیایی کیوکوشین

مسئول تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس سبک IKU کیوکوشین کاراته در آسیا از میزبانی خوب ورامین از مسابقات آسیایی قدردانی کرد و گفت: شهرستان ورامین نسب به گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا صفری امشب در حاشیه مسابقات کیوکوشین سبک IKU که در شهرستان ورامین برگزار می‌شود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقاتی که امروز شاهد اجرای آن هستیم نخستین دوره مسابقات کیوکوشین سبک IKU در سطح آسیا است که با حضور شرکت کنندگانی از استان‌های مختلف کشور و همچنین کشورهای عراق، جمهوری آذربایجان، کردستان عراق، افغانستان، تاجیکستان، ترکیه برگزار می‌شود.

رئیس سبک IKU رشته کیوکشین در آسیا با بیان این‌که کیوکشین دارای شاخه‌های مختلفی است، گفت: رئیس سازمان جهانی سبک IKU کیوکشین داود فرزین‌زاد است که این برای جمهوری اسلامی ایران یک افتخار است.

قدردانی صفری از فرمانده سپاه و اداره ورزش و جوانان ورامین

مسئول تربیت‌بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس سبک IKU کیوکوشین کاراته در آسیا بیان داشت: باید از مسئولان شهرستان ورامین به‌ویژه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و همچنین فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی این شهرستان جهت همکاری برای اجرای این دوره از مسابقات آسیایی تقدیر و تشکر کرد.

وی در ارتباط با وضعیت ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات گفت: شهرستان ورامین نسب به گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته است که شاهد هستیم در مسابقات کشوری که طی ماه‌های گذشته برگزار شد شاهد بودیم که بانوان ورامینی توانستند در آن مسابقات مقام سومی را کسب کنند.

صفری در پایان با بیان این‌که خوشحال هستیم که نخستین دوره مسابقات کشوری و آسیایی آقایان در شهرستان ورامین برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم در ماه‌های آینده بتوانیم مسابقاتی با کیفیت بهتر و با حضور کشورهای بیشتری در این شهرستان برگزار کنیم.

نمایش بیشتر

‫۳ دیدگاه ها

  1. با عرض سلام و خسته نباشی خدمت کیوکوشین کاران عزیز ومسئولین
    رضایت بنده از مسابقات یونیون که در استان ورامین برگزار شد در حد صفر می باشد و هیچ گونه ارضایی ندارم.
    با تشکر بنده ای کوچک کیوکوشین
    هاوری نعمتی

  2. با عرض سلام و خسته نباشید
    رضایت بنده از مسابقات یونیون که در استان ورامین برگزار شد در حد صفر می باشد و هیچ گونه ارضایی ندارم.
    با تشکر بنده ای کوچک کیوکوشین
    هاوری نعمتی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا