منتقدان فدراسیون غرض ورزی کردند

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: برخی منتقدان با غرض ورزی عملکرد فدراسیون کاراته را زیرسوال بردند.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز غلامرضا دباغیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره انتقادات پس از سومی ایران در رقابت های کاراته قهرمانی آسیا افزود: آنهایی نتایج تیم ملی و عملکرد سمندر رییس فدراسیون کاراته را محکوم می کنند که دشمنی دارند و با غرض ورزی انتقاد کرده اند.
وی افزود: منتقدان قضاوت عادلانه و منصفانه داشته باشند. باید این موضوع را در نظر بگیرند که چهار مدال طلای ما تنها در پنج ثانیه پایانی مسابقه از دست رفت. در غیر این صورت می توانستیم بجای سومی آسیا مانند ادوار گذشته نایب قهرمان شویم.
سرمربی تیم ملی کاراته با اشاره به داوری رقابت های قهرمانی آسیا گفت: در مجموع داوری ها غیر از مسابقه ذبیح اله پورشیب مناسب بود. در بخش کومیته تیمی هم هنوز نمی دانم چرا زمان اعتراض ما مانتیور ویدئو چک را نشان نمی داد. ایران در مجموع مردان و بانوان ۱۴ کارت اعتراض داشت که سه تای آن مورد قبول واقع شد در حالیکه با ۹۰ درصد کارت های اعتراض ‍ژاپن میزبان موافقت شد. در مجموع فکر می کنم ویدئو چک به ضرر تیم ایران تمام شد.
دباغیان درخصوص قراردادش با فدراسیون کاراته افزود: فدراسیون کاراته با من برای رقابت های جهانی سال آینده صحبت کرده است اما فعلا تیم ملی برنامه خاصی ندارد و فرصت زیادی باقی مانده است، بنابراین برنامه ریزی برای آینده تیم ملی از آذر یا بهمن امسال آغاز خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا