مردانی: برکناری من از فدراسیون کاراته شایعه است/ فعلاً عضو کمیته داوران آسیا هستم

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: برکناری من از سرپرستی دبیری فدراسیون شایعه است و صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، محمدعلی مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به ژاپن، در مورد خبر برکناری‌اش از سرپرستی فدراسیون کاراته گفت: زمانی که من برکنار شوم رئیس فدراسیون کاراته می‌تواند این موضوع را تأیید کند اما سؤال من این است که کدام یک از ما دو نفر این موضوع را تأیید کرده‌ایم که چنین صحبت‌هایی مطرح شده است؟ هنوز تا به این لحظه چیزی به من ابلاغ نشده و برکناری من از سرپرستی فدراسیون کاراته شایعه است.

وی در مورد برکناری از شورای کمیته داوران آسیا اظهار داشت: اگر دبیر فدراسیون کاراته باشم طبق قانون WKF  نمی‌توانم در شورای داوران آسیا باشم. این یک قانون و برای همه کشورها یکسان است حالا برای اینکه پست شورای داوران در آسیا را از دست ندهیم فعلاً سرپرست هستم و قرار است طی یکی، دو روز آینده با مسئولان فدراسیون همفکری کنیم که آیا دبیری فدراسیون برای ما مهم است یا حضور در شورای داوری آسیا.

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در ادامه خاطرنشان کرد: تا به این لحظه هنوز در آسیا هم چیزی مشخص نیست که آنها قرار است چه تصمیمی بگیرند مسئولان کنفدراسیون آسیا مدعی هستند باید رؤسای مناطق عضو شورای داوری آسیا باشند اما هنوز تصمیم مطلق نگرفته‌اند.

وی در پایان صحبت‌های خود با تکذیب خبرهای اخیر اظهار داشت: بنده هنوز از دبیری فدراسیون و شورای کمیته داوران آسیا برکنار نشده‌ام. حکم همه اعضای شورای داوران آسیا تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا بوده و فعلاً عضو کمیته داوران آسیا هستم تا نفرات جدید انتخاب و معرفی شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا