مردانی: برکنار نشدم/ همچنان سرپرست دبیری فدراسیون کاراته هستم

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته ایران درباره شایعه برکناری اش گفت: مشکلی با علیرضا سمندر رییس فدراسیون نداشته و همچنان سرپرست دبیری فدراسیون کاراته هستم.به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از ایرنا محمد مردانی با اشاره به قوانین فدراسیون جهانی و کنفدراسیون کاراته آسیا مبنی براینکه نفر اول و دوم فدراسیون نمی توانند به عضویت کمیته ها در بیایند، افزود: از آنجا که من عضو شورای داوری کنفدراسیون کاراته آسیا بوده و برای باقی ماندن دراین پست نباید نفر اول و یا دوم فدراسیون باقی بمانم، این شایعه را مطرح کردند.

وی افزود: البته در همین ارتباط سمندر قبل از عزیمت به تهران با چانک رییس و کودی آرا دبیرکل کنفدراسیون کاراته آسیا دیدار و گفت و گوکرد تا مشکلی ایجاد نشود.
سرپرست دبیری فدراسیون کاراته با بیان اینکه ارتباط و تعاملش با رییس فدراسیون مثبت بوده و همچنان نیز ادامه دارد، تصریح کرد: شب گذشته درباره اعزام تیم ملی به رقابت های غرب آسیا برنامه ریزی کردیم و مقرر شد بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی از ژاپن، ۲۰ شهریور به این مسابقات اعزام شود.
امروز در ژاپن و در حاشیه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا شایعه شد که مردانی از سرپرستی دبیری فدراسیون کاراته ایران برکنار شده که این موضوع از سوی مردانی رد شد.
سرپرست دبیری فدراسیون کاراته درباره باقی ماندنش در کمیته داوران کنفدراسیون کاراته اظهار داشت: هنوز رییس شورا انتخاب نشده وپس ازانتخاب، رییس اعضا را معرفی خواهد کرد که طبق معمول این پروسه ۲۰ روز به طول می انجامد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا