بهرامی: اگر درگیر هیچ حاشیه ای نشوند می توانند نتایج خوبی کسب کنند

محمد بهرامی رئیس سبک شوتوکان jska در سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ملی کاراته ایران در رقابت های آسیایی چین را بر عهده داشت که تیم ایران در مجموع کاتا و کومیته آقایان و بانوان به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

محمد بهرامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کاراته نیوز در رابطه با تیم ملی کاراته ایران گفت: تیم ایران پتانسیل بسیار بالایی برای قهرمانی دارد و با شناختی که از بازیکنان تیم دارم اگر درگیر هیچ حاشیه ای نشوند می توانند نتایج خوبی کسب کنند.

وی با بیان این اینکه بانوان ملی پوش ایران فیزیک مناسب تری نسبت به سایر کشورهای آسیایی دارند عنوان کرد: بازیکنان این تیم نشان دادند با اعتماد به نفس و تجربه ای که از مسابقات گذشته پیدا کردند، اگر بر جو سالن مسابقات غلبه کنند و تحت تاثیر تماشاگران ژاپنی قرار نگیرند نتایج خوبی کسب خواهند کرد.

سرمربی سابق تیم ملی اظهار داشت: هیچ مربی را نمی توان دید که در زمان هدایت یک تیم به دنبال کم کاری باشد و نخواهد تیم نتیجه بگیرد. مطمئناً کادر فنی فعلی تمام تلاش خود را برای بهترین نتیجه در این رقابت ها خواهند کرد.

وی ادامه داد: به نظر من تیم ایران در بخش کومیته تیمی با توجه به قهرمانی که در مسابقات جهانی آلمان کسب کردند، کار سختی را پیش رو خواهند داشت اما در بخش انفرادی بازیکنان به مراتب کار راحت تری را خواهند داشت.

رئیس سبک شوتوکان jska درباره ی پیش بینی نتایج این دوره از رقابت ها گفت: به عنوان یک ایرانی امیدوارم تیم ملی ایران مقام قهرمانی را بدست بیاورد اما با توجه به میزبانی ژاپن در این رقابت ها کار سختی پیش رو داریم ولی به نظر من ایران این پتانسیل را دارد که در بخش آقایان و بانوان شش تا هفت مدال طلا کسب نماید.

بهرامی در پایان خاطر نشان کرد: به قول آقای رشیدی بازیکنان تیم ملی ایران مرد روز های سخت هستند و به امید خدا بتوانند نتیجه ی خوبی را کسب کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا