رضازاده: احساس می کنم در وزن پایین ترموفق ترم

کاراته کا وزن منهای ۶۸ کیلوگرم تیم ملی بانوان بزرگسال گفت: یک ال است که در وزن منهای۶۸ کیلوگرم رودروی حریفان قرار می گیرم و احساس می کنم نسبت به گذشته در این وزن موفق ترم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، الهه رضازاده به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: سال گذشته تصادف شدیدی داشتم که باعث آسیب دیدگی ام از ناحیه گردن و کتف شد و فکر نمی کردم بتوانم به دنیای قهرمانی بازگردم اما پس از چند ماه به کمک پزشک معالجم به ورزش بازگشتم و در لیگ مبارزه کردم.

وی افزود: یک سال است که در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم را تجربه می کنم. در رقابتهای دانشجویان جهان و جام باشگاههای آسیا شرکت کرده و تقریباً شناختی از حریفانم پیدا کردم.

رضازاده با تاکید بر اینکه حریفانش را آنالیز کرده،گفت: کاراته کای قزاقستانی که مدال طلای بازیهای آسیایی اینچئون را در کارنامه دارد و حریف ژاپنی اصلی ترین رقبایم هستند و فیلم مبارزات آنها را دیده و روی نقاط ضعفم کار کرده ام.

وی در خصوص وضعیت آمادگی اش گفت: تمرینات به خوبی پیش رفته اما من هنوز در اوج آمادگی نیستم که فکر می کنم دلیل اصلی آن تمرینات پرفشار بوده و مطمئنم تا زمان حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا به آمادگی کامل می رسم.

رضازاده گفت: امیدوارم تیم ملی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا موفق ظاهر شده و مدالهای خوشرنگی کسب کند.جا دارد از زحمات کادر فنی و سید محمد حسینی مربی بدنساز هم تشکر ویژه ای داشته باشم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا