سمندر: مثل سرباز برای وطنم می جنگم

کاراته کای وزن منهای ۶۷ کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان گفت: چشم امید زیادی به رقابتهای آسیایی ژاپن و کسب افتخار دارم و در هر جایی که قرار بگیرم فقط برای وطنم مثل سرباز خواهم جنگید.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، حسین سمندر ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: با انگیزه ای که بزرگترهای خانواده کاراته داده اند خداروشکر تیم به دور از حاشیه و استرس همه دست در دست هم یکدل و یکدست تنها به فکر قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی هستیم.

وی افزود: خداروشکر تیم قهرمان جهان خودش را در آسیا و جهان ثابت کرده و با تمام توان و قدرت تمرینات را دنبال می کند و با انگیزه بالا به دنبال تکرار قهرمانی کومیته تیمی است.

سمندر در خصوص جام وحدت و دوستی ارومیه گفت: در حال حاضر تمرینات ما در ارومیه دنبال می شود و قرار است در تورنمنتی که در این شهر برگزار می شود در فاصله ۱۰ روز تا رقابتهای قهرمانی آسیا، با تیم های خارجی مبارزه کنیم.

وی گفت: شرایط برای من سخت تر از سایر هم تیمی هایم در اردو است. به دلیل حضور پدرم در راس فدراسیون کاراته، برد و باخت من برای همه مهم است و فشار زیادی را تحمل می کنم. در بازیهای آسیایی بر اثر فشارهای روانی و همچنین بدشانسی نتیجه را واگذار کردم و نتوانستم نمایش خوبی داشته باشم.

سمندر ادامه داد: بازیکنی که عضو تیم ملی می شود می خواهد برای کشورش افتخارآفرینی کرده و مدال کسب کند.  با اینکه برای حضور در مسابقات جهانی اجازه حضور در اردوی تیم ملی و تمرین به من داده نشد، اما امیدوارم در ژاپن فرد مثمرثمری باشم و مزد زحماتم را بگیرم.

وی در مورد رقابتهای آسیایی ژاپن گفت: ژاپن مهد کاراته است اما تیم ما قبلاً خودش را ثابت کرده، تیمی با انگیزه بالا و جوان هستیم که فقط به دنبال کسب افتخار و سکونشینی است. مدال طلای تیمی برای ما اهمیت بالایی دارد.

سمندر ادامه داد: تیم ژاپن میزبان بازیها برای کسب مقام قهرمانی اردوهای طولانی مدتی را برگزار کرده و علاوه بر آن سایر کشورها هم تلاش زیادی می کنند و خوب می جنگنند اما من امیدوارم تیم ایران همچون گذشته بر رقبا غلبه کرده و موفق باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا